آقای گلمرادی! مردم بندرماهشهر از «عشق» به صحرا میروند، نه «بی جایی»!

خورنا – علی چاروسائی(مدیرمسئول): امروز داشتم خبرها را بالا و پایین میکردم که چشمم به خبری از نماینده بندرامام خمینی در مجلس افتاد. کنجکاو شدم و خبر را باز کردم. داشتم میخواندم که به اینجا رسیدم: «هنوز مردم بندرماهشهر با این همه درآمد کلانی که شهرداری این شهر در اختیار دارد برای تفریحشان “از بی جایی” یا به صحراهای اطراف این شهر می روند یا به شهر بندرامام عزیمت می کنند»

برگشتم و پاراگراف را دوباره و سه باره خواندم تا اطمینان پیدا کنم درست خوانده ام! بهت زده شدم. از خودم پرسیدم یعنی نماینده ای که از این مردم رای گرفته و به قول خودش ۲۰ سال است در این منطقه زندگی میکند، رابطه مردم بندرماهشهر با صحرا را نمیداند؟ یا میداند و عمدا چنین سخن میراند؟

شاید آقای گلمرادی نمیداند مردم بندرماهشهر دلدادگی دیرینه ای به خاکشان دارند و اگر در قلب اروپا و امریکا هم باشند، دلتنگ خاکشان خواهند شد؟

شاید آقای گلمرادی نمیداند خاک و آب و درخت و هوای سالم صحرای بندرماهشهر قرن ها محل کسب رزق و روزی حلال این مردم بوده و مردم این طبیعت ساده اما دوست داشتنی را نه از بی جایی، که از عشق انتخاب میکنند.

شاید آقای گلمرادی نمیداند کوچ کنندگان از این شهر که در بهترین شهرهای ایران و جهان زندگی میکنند، هنوز که هنوز است گاه گاهی به ماهشهر می آیند تا به همراه خانواده و دوستانشان به صحرا بروند، کیف کنند، غذایی بخورند و دلتنگی رفع کنند؟!

آقای نماینده!

شاید نمیدانید که این مردم برای خاکشان از همه دارایی خود خواهند گذشت تا دستی به ناحق به آن چنگ نیاندازد و نگاهی به آن طمع نورزد. عشق مردم را تفسیر به «بی جایی» نکنید!

آقای نماینده!

باید بدانید که مردم بندرماهشهر، در خاکشان خیمه میزنند، چای سرو میکنند، استراحت میکنند و افتخار میکنند که اجازه نداده اند کسی قدمی به طمع در این خاک بردارد.

به عنوان یک شهروند میگویم، لطفا در خصوص موکلین خود با دقت بیشتری اظهار نظر کنید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا باقری مرسی جناب چاورسائی.
  • تیم شو خوس احسنت.حرف حساب و حق جواب ندارد.درست نوشتی واقعا
  • بندرماهشهری درود بر شما ....هنوز بندر ماهشهریهایی هستند که در بهترین نقاط دنیا زندگی می کنند ولی هرساله برای رفتن به صحرا حتی اگر شده یک روز به وطنشان برمی گردند ....جناب نماینده اگر مایل بودند امسال دوروز را درون چادر توی صحرا مهمان ما باشند ...تا ببیند که اقوام بنده از بهترین شهرهای دنیا مثل آمستردام و میامی فلوریدا برای صحرا رفتن به اینجا میان ...رفتن ما به صحرا از روی حس وطن پرستی و ارادت مون هست ...نه بی جایی
  • محسن درود برشما تا یاد داشتم پدر و پدر بزرگم صحرای بودن ومن هم مثل انها صحرای ماهشهر یکچیزه دیگست باچیزی عوض نمی شه اقای گلمرادی شما یکی از مصوبان کم کاستی و به قول شما بیجایی هستید مثل اینکه حافظ ضعیفی دارید شما شهردار ماهشهر بودین چرا در ان زمان به تکاپو نیافتادید
  • میلاد این چه حرفیه اقای گلمرادی حتما نیتش از این حرف خیر بوده و منظورش این بوده که حق مردم ماهشهر اینه جایی واسه اوقات فراغتشون داشته باشن ولی متاسفانه شما بدترین برداشت ممکنو کردین
  • ناشناس سلام وسپاس ازدقت نظر و پیام درخورتامل مدیرمسول خورنا....
  • قنواتی آقای چاروسایی عزیز سلام. دست شما درد نکنه بابت این مطلب جالبی که در مورد صحرای ماهشهر گذاشتید.
  • محمد آقای جاروسایی عزیز شما دیگه جرا....................................
  • ناشناس شما چرا اینقدر ساده اید؟شاید آقای گلمرادی با این صحبت قصد گرفتن اعتبار و امتیاز برای همین شهر را دارند.
  • مهندس طاهری از گلمراد انتظار بیشتری یست
  • فراز چرا مطلب منو نذاشتی؟؟؟؟؟
  • ميثم درود بر شما آقای گلمرادی منم یه ماهشهری اصیلم واقعاً از بی جایی به صحرا میرویم وگر نه صحرا چه امکاناتی داره که بریم
  • مهدی حیدری مسئولین خبرگزاری خوردنااااااا لطفا از اختلاف افکنی پرهیز کنید که عذاب دردناکی در آخرت درانتظارتان است و این تنها وعده خداست... آقای گلمرادی نماینده تنها بندرامام نیست! نماینده ماهشهر و تمام حوزه انتخابیه است و همانگونه که بارها خودش اظهار داشته، همانگونه که از حق بندرامام حمایت میکند از حقوق ماهشهر به عنوان شهرستان مادر صیانت میکند و آن را با افتخار حفظ میکند. دکتر گلمرادی با رای مردم حوزه انتخابیه مخصوصا ماهشهر نماینده کل حوزه انتخابیه است... امیدوارم پیام مهم بنده را منتشر کنید.
  • حسين با سلام آقای چاروسایی حرف اضافه زدی