دیدار دوچرخه سوار حامل پیام اقتدار ومقاومت با شهردار بندرماهشهر

خورنا –

محمد آقا میر بابایی دوچرخه سوار کشورمان که با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم وباشعار اقتداروامنیت درسایه مقاومت دور ایران را رکاب می زندبا حضور در شهرداری بندرماهشهر با مهندس کمایی شهردارشهرمان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر، در این دیدار پوستری که متبرک به تصاویر شهدای مدافع حرم کشورمان بود به نمایش درآمد . در این دیدار مهندس کمایی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان والامقام وظیفه همه مسئولین و شهروندان می باشد حرکت دوچرخه سوار کشورمان را ارزشمند بر شمرد  وگفت : اینکه یک شهروند با دوچرخه دور ایران را با هدف تبیین پیام شهدا رکاب می زند نشانگر علاقمندی عموم جامعه به اهداف والای شهدا است.

وی افزود : مردم شریف و شهیدپروربندرماهشهر همیشه تابع آرمانهای شهدا بوده و به عنوان سرباز ولی فقیه همیشه آماده دفاع از نظام و اسلام عزیز می باشند.
شایان ذکر است محمد آقا میر بابایی دوچرخه سواربسیجی کشورمان امشب را میهمان مردم بابصیرت بندرماهشهر خواهد بود وفردا به مقصد استان بوشهر به حرکت خود ادامه خواهد داد.photo_2016-11-28_19-21-53photo_2016-11-28_19-21-45

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *