روکش تشک های خانه کشتی ایذه با همت مهندس احمدپور تعویض شدند

فیروز بیگلری / خورنا، صبح امروز با حضور هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه مهندس ایمان داوودی نایب رییس شورا شهر و جمعی از اهالی ورزش و کادر فنی تیم کشتی سینا صنعت ایذه و با همت مهندس علی بابا احمدپور روکش تشک خانه کشتی تعویض شد.
به گزارش خورنا از ایذه، بعد از چند سال و وضعیت نابسمان تشک های خانه کشتی ایذه ابر مرد دوست داشتنی ایذه مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه وارد گود شد و یک روکش بزرگ که هر سه تشک فرسوده خانه کشتی را پوشش می داد خریداری کرد و به اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه اهدا کرد .
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه ابتدا ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) امام مجتبی حسن (ع) و فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) تسلیت گفت و مهندس علی بابا احمدپور را فردی شایسته و نعمتی ارزشمند برای ورزش ایذه دانست و افزود : با توجه به اینکه حدود ۳ سال پیش خانه کشتی به علت سهل انگاری برخی از دوستان دچار حریق شد و با توجه به هزینه ای که هر تشک داشت نتوانستیم تهیه کنیم ولی امروز به همت مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سختکوش و محبوب سینا صنعت ایذه روکش تشک که ۱۵ میلیون تومان هزینه برداشت خریداری و در اختیار کشتی گیران ایذه گذاشت که جا دارد از این مرد دوست داشتنی تشکر و قدرانی کرد .
حاتمی در ادامه در مورد جایگاه کشتی ایذه گفت : خوشبختانه کشتی ایذه در سطح کشور با توجه به اینکه در این چند سال در سطح کشور ،آسیا و جهان موفق به کسب افتخار شدند جایگاه خوبی کسب کرد که امیدوارم روزی فرا رسد که کشتی ما با این کارنامه درخشان در المپیک نیز صاحب مدال شود .
وی در مورد علاقه احمدپور به ورزش ایذه گفت : مهندس علی بابا احمدپور طی چند سال گذشته در مرحله اول به عشق شهر خود سپس علاقه ای که به رشته پهلوانی کشتی داشت هزینه های زیادی برای این رشته و ورزش ایذه کرد که کمتر افرادی با توجه به مشکلات اقتصادی پیدا می شود که برای ورزش هزینه کند .
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در پایان اظهار داشت : کمک به ورزش اگر ثواب بیشتری نسبت به ساختن مسجد و یا مدرسه نداشته باشد بی شک کمتر هم نخواهد داشت که امیدوارم ورزش ایذه را حمایت کنند.
۱۴۸۰۳۳۶۳۱۰۹۵۳