رئیس جمعیت هلال احمر:مردم خوزستان شایسته دریافت بهترین خدمات درمانی هستند

قادر سبحانی|خورنا-سید امیرحسین ضیایی استرآبادی روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی جمعیت هلال‌احمر خوزستان در شوشتر پس از گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: یاد همه آنهایی که نگذاشتند یک وجب از خاک خوزستان از ایران جدا شود، همیشه جاودانه است.

وی هلال‌احمر خوزستان را هلال احمری معتبر و قدیمی دانست و افزود: به خاطر پیشینه ارزشمند هلال احمر خوزستان، مردم به این مجموعه اعتماد دارند و به همین دلیل، اعتبارات، موقوفات و هبه های زیادی در اختیار این جمعیت می گذارند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه هلال‌احمر نهادی دولتی نیست و افتخارش بر مردمی بودنش است، تصریح کرد: هر جا از ظرفیت های مردمی استفاده شده، قدرت و توان خدمات‌رسانی هلال احمر نیز دو چندان شده است.

وی با اشاره به تلاش مستمر و جدی برای افزایش رفاه مردم تاکید کرد: در جمعیت هلال احمر به دنبال سودآوری و منفعت طلبی نیستیم و هر آنچه در جمعیت وجود دارد متعلق به مردم و برای خدمت به آنهاست، سود واقعی هلال‌احمر زمانی است که مردم از خدمات ما راضی باشند.

ضیایی با بیان اینکه یکی از وظایف هلال احمر موضوع درمان است و در حال حاضر بیمارستان و درمانگاه های بسیاری زیر نظر هلال احمر فعالیت می کنند، گفت: هلال احمر رقیب بخش خصوصی در حوزه سلامت نیست بلکه هدف پر کردن خلاهای موجود و همکاری با تلاشگران عرصه سلامت است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با قدردانی از سرمایه گذار درمانگاه شبانه روزی بعثت شوشتر و همه افرادی که برای نوسازی، تجهیز و آماده سازی درمانگاه تلاش کردند، عنوان کرد: امیدواریم این درمانگاه بتواند خدمات موثری را به مردم منطقه ارائه دهد.

ضیائی در پایان با تاکید بر اینکه مردمی که در خوزستان زندگی می کنند شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، گفت: همینجا آمادگی خود را برای حمایت از پروژه‌هایی که در راستای رفاه حال مردم استان خوزستان باشد حمایت کنم
سپس از نخستین و مجهزترین کلینیک پزشکی شوشتر، خانه هلال در روستای مگرنات یک از توابع شیبان، ساختمان آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر خوزستان و مرکز کالیبراسیون دستگاه‌های پزشکی روز جمعه با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به بهره‌برداری رسید.