پالایشگاه دزفول مجوز ساخت گرفت

خورنا -فرماندار دزفول با اشاره به حل مشکل صدور مجوز ساخت پالایشگاه دزفول گفت: با پیگیری‌های استاندار و نماینده شهرستان، وزیر نفت دستور صدور مجوز ساخت پالایشگاه دزفول را داد و امیدواریم در روزهای آینده مجوز ساخت این پالایشگاه صادر شود.
حبیب آصفی اظهار کرد: کار ساخت پالایشگاه دزفول به دلیل آنکه برخی از افراد فرصت‌طلب مشکلاتی برای آن می‌تراشیدند، به تاخیر افتاد اما اکنون با دستور وزیر این مشکل حل شده و کلنگ‌زنی آن پس از صدور مجوز آغاز می‌شود.
وی افزود: با توجه به این‌که مشکل مالی در زمینه اجرایی این طرح وجود ندارد و سرمایه‌گذار از منابع مالی کافی و لازم برخوردار است، پس از صدور مجوز کلنگ‌زنی پالایشگاه دزفول آغاز خواهد شد.
آصفی تصریح کرد: فرآیند صدور مجوز از زمان دستور وزیر، یک ماه نیاز دارد و اکنون حدود یک هفته از دستور مقام عالی وزارت نفت مبنی بر صدور مجوز پالایشگاه گذشته است و امیدواریم تا ۲۰ روز آینده مجوز طرح صادر شود.
وی عنوان کرد: وزیر نفت در این زمینه تأکید کرده که باید مجوز پالایشگاه دزفول برای اجرا، صادر شود و با توجه به این دستور، کارشکنی‌های که تا الان بوده، خنثی شده است.
فرماندار دزفول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پالایشگاه دزفول ۴ هزار نفر به صورت مستقیم و حدود ۱۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد و احداث آن به حل مشکل بیکاری شهرستان و استان کمک می‌کند.