آمریکایی‌ها برای عمل نکردن به تعهداتشان هر روز یک بهانه می تراشند

خورنا – فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در گفتگو با خبرنگار رهیاب در خصوص اظهارات جان کری مبنی بر اینکه حمایت جمهوری اسلامی از حزب‎الله و دولت دمشق سد راه تعاملات بانکی ایران با جهان اس اظهار داشت:صحبت‌های جان کری بار دیگر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل‌اعتماد بودن امریکا را ثابت کرد آمریکایی‌ها هرروز برای عمل نکردن به تعهداتشان یک بهانه می‌آوردند.

وی ادامه داد:اظهارات اخیر وزیر خارجه امریکا بازهم بدعهدی آمریکایی‌ها را ثابت کرد و نشان داد که بی‌اعتمادی به آنها بی دلیل نیست.

فریدون حسنوند تاکید کرد:با اینکه در برجام تمام نظرات آمریکایی‌ها تأمین شد اما این بار حقوق بشر، حمایت از مقاومت و موشک‌های ایران را بهانه ای برای کارشکنی‌های خود کرده اند.

وی افزود:هرچند جان کری برای چندمین بار ایران را به دفاع از تروریسم متهم کرد اما او به قدرت ایران در منطقه اعتراف کرده است آشفتگی آمریکایی‌ها از قدرت روزافزون جمهوری اسلامی و تأثیر آن بر حوادث منطقه و بین‌الملل است.

نماینده اندیمشک در پایان گفت:نقش کلیدی ایران در سوریه برای آمریکایی‌ها پوشیده نیست برای همین می‌خواهند با تهدید نقش ایران را از تأثیرگذاری بر حوادث منطقه و سوریه کم کنند و این ثابت می‌کند که ایران می‌تواند سرنوشت منطقه را تغییر دهد.