ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علمدار اقتصاد مقاومتی است

خورنا – «فریدون حسنوند» شامگاه پنجشنبه در نشست با مسوولان شهرستان اندیمشک که با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: این تفکر بسیجی و عمل جهادی موجب مبارزه جدی با فقر و محرومیت شده است.

وی بیان کرد: در تمام مناطق کشور، برکت این نهاد دیده می شود و تاکنون صدها پروژه ارزشمند در راستای آرامش مردم مناطق محروم احداث و افتتاح شده است.

نماینده مردم اندیمشک گفت: مردم شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف جانفشانی کرده اند و محرومیت این شهرستان در بسیاری از بخش ها نیازمند نگاه ویژه است.

حسنوند گفت: شهرستان اندیمشک بیش از یکهزار شهید و بیش از دوهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده و امروز در صف دفاع از ولایت و انقلاب همچنان ثابت قدم است.

وی گفت: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و بار مهاجرت پذیری و ترددهای این مسیر را متحمل شده و هزینه هایی بر شهرستان تحمیل می گردد.

حسنوند افزود: حاشیه نشینی و مشکلات آن در اندیمشک نیازمند کار جهادی و حمایت های ویژه است.

وی ادامه داد: امروز سفر ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نتیجه عنایات مقام معظم رهبری به مناطق محروم کشور است.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت و هیات همراه روز پنج شنبه به اندیمشک سفر کردند.

در این سفر ۱۴ هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در اندیمشک اختصاص یافت که این رقم موجب اشتغالزایی ۶ هزار نفری در این شهرستان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همچنین محمد مخبر و هیات همراه با خانواده شهدای مدافع حرم در محل فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند.

پایان پیام/