رئیس شورای شهر اندیمشک:

جلسات شورای شهر اندیمشک در مساجد شهرستان برگزار می‌شود

خورنا – رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: با هدف تأمین نیازهای شهروندان جلسه‌های شورای شهر اندیمشک با حضور شهروندان در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

مصطفی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگاران در اندیمشک اظهار داشت: خبرنگاران و خبرنگاری یکی از مشاغل سخت جامعه بود و فعالین این عرصه با نا مهربانی‌های گسترده‌ای در تهیه اخبار مواجه هستند.

وی با اشاره به لزوم تاکید و پایبندی فعالین رسانه‌ای به رعایت اخلاق و صداقت در تهیه و نشر اخبار، افزود: برای توسعه و پیشرفت کشور باید بیش از گذشته به جامعه و فعالین رسانه توجه و نیازهای آنان را رفع کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک عنوان کرد: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری اندیمشک بیش از گذشته، پذیرای محرم و اربعین بوده و این شهرستان با شوری اسلامی و انقلابی در مسیر تعالی فرهنگ حسینی (ع) گام برداشته است.

وی با بیان این که امسال و برای اولین بار در شهرستان و با هدف استقبال از ایام سوگواری سالار شهیدان آئین ویژه اهتزاز پرچم متبرک به نام سالار شهیدان در این شهرستان برگزار شده است، گفت: حضور پر شور مردم اندیمشک در آئین یوم العباس و ایام سوگواری محرم بیانگر تاکید و توجه ویژه مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک به راه و منطق سالار شهیدان است.

اسکندری با بیان این که اندیمشک یک شهر ویژه عاشورایی است، اظهار کرد: اندیمشک هر سال و با آغاز راهپیمایی عظیم اربعین پذیرای هزاران عاشق اهل بیت (ع) است و به همین جهت باید بیش از گذشته نسبت به توسعه خدمات مورد نیاز شهروندان توجه و تاکید داشت.

وی با اشاره به نقش ماندگار اندیمشک و مردم این شهر یک هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس، افزود: کم‌ترین شهری در ایران اسلامی و متناسب با جمعیت خود این میزان شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این شهر یک هزار شهید با اهدا شش شهید مدافع حرم در عرصه دفاع و مقاومت پیشتاز است و باید با توسعه و تأمین این شهر قدر شناس مردم اندیمشک بود.

رئیس شورای اسلامی اندیمشک با اشاره به حماسه چهارم آذر ماه ۱۳۶۵ و نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: اندیمشک قدم گاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است و دوکوهه اندیمشک با شهید همت‌ها نام خود را در تاریخ جاودانه ساخته است.

وی با بیان نقش محوری اندیمشک در محورهای ارتباطی ریلی و جاده‌ای جنوب و جنوب غرب کشور، گفت: سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس هر سال پذیرای صدها زائر سرزمین نور است و به همین جهت باید خدمات عمرانی و اجتماعی در این شهرستان، تقویت شود.

اسکندری با اشاره به خدمات پیش بینی شده در این شهرستان با هدف استقبال از زائرین اربعین در اندیمشک، خاطر نشان کرد: موکب شهرداری و شورای شهر اندیمشک امسال با تمام تجهیزات و خدمات مورد نیاز شهروندان و زائرین اربعین راه اندازی شده و پذیرای عاشقان اهل بیت (ع) است.

وی وحدت و همدلی را یک ضرورت مهم برای توسعه اندیمشک و دانست و افزود: ما باید مشکلات شهروندان و خدمات اجرا شده برای توسعه شهرستان و پیگیرهای و تلاش‌های مسئولین را در این جهت ببینیم و به مردم دروغ نگوییم چرا که واقعیت‌ها مانند خورشید هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات پیش بینی شده برای توسعه شهرستان و تأمین نیاز شهروندان، حضور اعضا شورای شهر و شهردار اندیمشک در مساجد این شهرستان با تقویت ارتباط با شهروندان و سنجش نیازهای بخش‌های مختلف شهری است.

وی گفت: این جلسه‌ها، پس از برگزاری آئین‌های ویژه اربعین و در مسجدهای مختلف شهری اندیمشک برگزار می‌شود و اعضای شورای شهر و شهردار اندیمشک هر دوهفته یک مرتبه در یکی از مساجد اندیمشک حضور یافته و با شهروندان به صورت حضوری و عمومی دیدار و تصمیم‌های مورد نیاز آنان برای توسعه خدمات گرفته و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/