مراسم باشکوه راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان شادگان

باقر گل فر-خورنا:همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور مهندس فرج اللهی فرماندارشادگان ،سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان ، فرماندهان نیروی نظامی وانتظامی ، مسئولین و کارکنان ادارات ، روحانیون ، شیوخ و سران عشایر ، فرهنگیان ،دانشجویان واساتید دانشگاهها ،دانش آموزان و سایر اقشارمردم ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این مراسم با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدای راه مبارزه با استکبار جهانی ، اظهار داشت:۱۳ آبان ، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
وی افزود: گرامیداشت حرکت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و روحانیت معزز در مبارزه با استعمار که با تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه که به سبب مخالفت ‏با کاپیتولاسیون در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ صورت گرفت و همچنین روز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموزی که ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند.
فرج اللهی ادامه داد : روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ که با پرده برداشتن از اسناد جنایات آمریکا در ایران، بی اعتمادی همیشگی ایران اسلامی به آمریکا را تثبیت کردند.
فرماندار شادگان تصریح کرد : اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا است و آحاد جامعه باید قدردان این ایثار باشند.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان شادگان  ساعت ۹ صبح از خیابان شهید باهنر شهر شادگان آغاز شد و با شعارها و پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر آل سعود مسیر گلزارشهدای گمنام – میدان لاله – خیابان امام (ره) به سمت میدان امام خمینی (ره ) راهپیمائی کردند.
گفتنی است : ازجمله برنامه های جانبی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان  در شهرستان شادگان اجرای گروه سرود دانش آموزان اداره آموزش و پرورش در میدان امام خمینی (ره)، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل  در محل جایگاه و نیز قرائت قطعنامه سراسری و تایید آن توسط راهپیمایی کنندگان با تکبیر و شعارهای انقلابی بود.
۰۱۴-۲ ۰۱۴-۳ ۰۱۴-۵ ۰۱۴-۹ ۰۱۴-۱۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *