بیانیه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان

خورنا -به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول،در متن این بیانیه آمده است:
یوم الله ١٣ آبان نقطه اوج سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و پرورش و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن ، مبارزه مستمر ملت شریف و بررگ ایران با استکبار جهانی است.
امروز رسالت بزرگی بر شانه های ملت انقلابی ایران اسلامی است چرا که چشم امید مستضعفان و عدالت پیشگان دنیا به انقلاب ما دوخته شده است و این موهبت الهی در چشمه جوشان عشق به سرزمین و نظام مقدس ما نمایان است.
تاریخ سراسر افتخار این ملت برگ برگش سندی است بر رسوایی مستکبرین و دنیا خواران فرو رفته در منجلاب جهل و خودکامگی، از این رو پیروی از مکتب عاشورائیان و مبارزه و اتحاد و مقاومت و یکپارچگی ما ، رمز پیروزی و عزت ملت ما در دنیای امروزی است.

انقلاب اسلامی ایران ارزش های بی انتها و ماندگاری از جمله فرهنگ ایثار و شهادت و ظلم ستیزی را رقم زده است و در این راستا چنان شور و شعوری در ملت های آزاده و عدالت خواه جهان آفریده که به آن ها قدرت خودباوری می دهد تا فریب ظاهر مصنوعی استکبارگران را نخورده و مرعوب چهره پلید آنان نشود و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند.

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است و یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ ساز است.
روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز و دانشجوتداعی بخش فرهنگ ایثار و شهادت شد.
در آن روز دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از فرهنگ ایثار و خودگذشتگی و اندیشه های استکبارستیز و ضداستعماری امام همیشه زنده پا در راه عشق نهادند و لانه ی جاسوسان را تسخیر تا امام راحلمان آن را «انقلاب دوم» و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.
به پاس تکریم، شایسته است مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان دزفول به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی این روز مقدس آن را به عنوان یوم الله و نماد اقتدار ایران اسلامی گرامی بدارند.
آصفی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول