جریمه نقدی کارساز نبود تیم نفت همچنان روی نوار باخت

میثاق حاجتی / خورنا: دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به‌سود سپیدرود خاتمه پیدا کرد.

به گزارش،پایگاه خبری خورنا نفت مسجدسلیمان در اولین روز از هفته دوازدهم لیگ یک به دیدار تیم سپیدرود رشت رفته بود تا با شکست دادن قرمزپوشان گیلانی طلسم پیروز نشدن در هفته‌های اخیر را بشکند و یاران سپیدرود هم به‌دنبال سه امتیاز این بازی خانگی و رسیدن به صدر جدول رده‌بندی بودند.
تیم میزبان در طول ۹۰ دقیقه بر توپ و میدان تسلط داشت و سعی زیادی کرد تا از لایه‌های دفاعی تیم نفت عبور کند. سپیدرودی‌ها خصوصاً در نیمه دوم چند موقعیت گلزنی داشتند که یک بار ضربه سر محمد رستمی به تیر دروازه نفت برخورد کرد و یک بار هم سهیل حق‌شناس از مقابل دروازه نفت مسجدسلیمان توپ را به خارج زد. فشار حملات سپیدرود در دقیقه ۸۸ جواب داد و سیدهادی موسوی مدافع پیش‌تاخته تیم سپیدرود در پی دفع توپ توسط دروازه بان تیم نفت مسجدسلیمان از توپ برگشتی نهایت استفاده را برد و تک گل پیروزی بخش میزبان را به ثمر رساند.

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۳۱ این دیدار و پی عدم اعلام خطای بازیکن تیم سپیدرود رشت در میانه میدان، به داور اعتراض کرد و توسط حسن اکرمی از زمین اخراج شد.

حسین کعبی بازیکن خوزستانی تیم سپیدرود رشت به‌دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غیبت داشت.

نفت مسجدسلیمان که طی ۹ بازی متوالی رنگ پیروزی را ندیده است، با شکست در بازی امروز ۱۲ امتیازی باقی ماند و با توجه به نزدیک شدن تیم‌های ته‌جدولی به نفت مسجدسلیمان، زنگ خطر برای زردپوشان خوزستانی به‌صدا در آمده است.

هفته دوازدهم لیگ دسته اول – استادیوم عضدی رشت
شنبه هشتم آبان ۹۵ – ساعت ۱۴:۴۵
سپیدرود رشت ۱ – نفت مسجدسلیمان ۰
گل: سیدهادی موسوی (۸۸)
داور: حسن اکرمی
اخطار: سیدهادی موسوی، احسان عبدی (سپیدرود رشت) – محمد خان‌احمدی، سهیل حق‌شناس (نفت)
تماشاگر: سه هزار نفر

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، هادی تامینی، سیدهادی موسوی، شایان مصلح، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی (۸۲- محمدرضا مهدوی)، حافظ یعقوبی، محمد دادرسی (۶۱- محمد نزهتی)، احسان عبدی (۸۴- میلاد پورمسلم)، سهیل حق‎شناس و محمد رستمی
سرمربی: علی نظرمحمدی

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‎احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‎دوست، میلاد خدایی‎اصل، شهاب زندی، امین جهان‎کهن (۹۰- میلاد صالح‌وند)، علی کیانی‎فر، ایمان رئیسی‎نسب (۸۵- ستار دراجی)، حسین رسولی و سجاد موسوی (۶۳- عرفان پورافراز)
سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *