فرماندار هفتکل:داشتن روستایی آباد مستلزم مشارکت اعضای شورا ، دهیار ومردم روستا وکمک آنها به دولت میباشد

قادرسبحانی |خورنا-صبح امروز فرماندار شهرستان بهمراه فرمانده نیروی انتظامی ، بخشدار مرکزی ، بخشدار رغیوه و جمعی از مسئولان ادارات از روستاهای بخش رغیوه شهرستان بازدید و از نزدیک با دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستاها گفتگو کردند و با مسائل ومشکلات این روستاها آشنا شدند .

در این بازدید اسحق مرادی با اشاره به لزوم مشارکت اعضای شورا ، دهیار و خود مردم در ساخت روستا اظهار داشت : برای داشتن روستایی آباد باید اعضای شورا ، دهیار و مردم روستا خودشان وارد میدان شوند و به کمک دولت بشتابند ، زیرا با وضعیت فعلی اعتبارات دولتی اگر مردم همکاری و همیاری نکنند مسئولان به تنهایی قادر به اجرای طرحهای اقتصادی و عمرانی در روستاها نیستند .

فرماندار شهرستان هفتکل افزود : یکی از مهمترین اهداف دولت رسیدگی به وضع مناطق محروم از جمله روستائیان محترم می باشد و بالطبع مسئولین شهرستان نیز تمام سعی و تلاش خویش را در جهت حل مشکلات روستائیان بکار خواهند بست.

مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان ، پیگیری بهسازی روستاهای بخش و طرح های هادی ، خط انتقال آب شرب بخش رغیوه ، بهسازی و آسفالت گرم جاده های روستایی و مشکلات حوزه کشاورزان و دامداران از مسائل و مشکلاتی بود که در بازدید از روستاهای بخش رغیوه توسط دهیار واعضای شورای این روستا مطرح گردید .

فرماندار شهرستان نیز دستورات لازم را به روسای دستگاه های ذیربط در شهرستان در خصوص حل مشکلات این دو روستا صادر نمودند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *