در نشست شورای ورزش اندیمشک مطرح شد

پیست موتور سواری اندیمشک تکمیل می شود / ۸۶ ورزش کار اندیمشکی در مسابقات بین المللی موفق به کسب مدال شدند

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، پیمان جهانگیری ظهر امروز در نشست شورای ورزش اندیمشک با بیان این که، رشد ورزش و شاخص های آن با همکاری تمام بخش های اداری و اجرایی شهرستان ممکن است، اظهار داشت: توجه به برگزاری مسابقه های ورزشی در بخش کارگران و استفاده از ظرفیت پارک های شهرستان برای توسعه ورزش همگانی، یک اولویت و نیاز مهم اندیمشک برای رشد شاخص های سلامت در شهرستان است.

وی با اشاره به این که، اداره های شهرستان باید در برگزاری رقابت های ورزشی و تامین نیازهای ورزشکاران، بیش از گذشته علاقه مند و پیگیر باشند، خاطر نشان کرد: ورزش باستانی در اندیمشک متناسب با روحیه پهلوانی و معنوی خاص خود بیش از گذشته در این شهرستان نیازمند توجه است.

فرماندار اندیمشک با بیان این که به زودی و از طریق مسئولان استان، پیگیری های گسترده برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان آغاز و به نتیجه می رسد، ادامه داد: پیست موتور سواری اندیمشک به زودی به بهره برداری و در اختیاز جوانان این شهرستان قرار می گیرد.

کیومرث آریا میتن نیز در این نشست، اظهار کرد: ورزش در اندیمشک از ظرفیت و استعداد خاص و قابل توجهی برخور دار است و به همین جهت، مسئولان و اداره های مختلف شهرستان برای حمایت از ورزش در اندیمشک باید وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه خدمات ورزشی دانشگاهی در اندیمشک، افزود: در رشته کشتی نیز، علی رغم این که، بسیاری از ورزش کاران این شهرستان برای شهرها و تیم های دیگر کشتی گرفتند و اندیمشک با تیمی جوان به مسابقه های لیگ کشوری اعزام شد، باز هم کشتی اندیمشک در این رقابت ها، خوش درخشید و این مقوله بیانگر ظرفیت و استعداد خاص و منحص به فرد ورزش در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با بیان این که اندیمشک در ۱۵ رشته ورزشی فعال است، عنوان کرد: در یک سال گذشت،ه ۸۶ ورزش کار اندیمشکی در مسابقات بین المللی موفق به کسب مدال شدند.

وی با اشاره به این که اندیمشک شهر اول استان خوزستان در حوزه ورزش است، گفت: اندیمشک نیازمند توجه ویژه مسئولان استان است چرا که این شهر در حوزه ورزش محروم بوده و حتی از خوابگاه مناسب برای اسکان ورزش کاران خود، بی بهره است.

آریا متین با تاکید بر لزوم همکاری با دانشگاه های شهرستان و شهرداری اندیمشک در توسعه شاخص های ورزشی، بیان کرد: توجه به رشد ورزش های پارکی و ورزش های همگانی و توسعه و تقویت بستر علم گرایی در حوزه ورزش از جمله محورهای همکاری شهرداری های ۵ گانه اندیمشک و دانشگاه های شهرستان بوده که نیازمند توجه ویژه است.