بهداشت و درمان خوزستان نیازمند توجه ویژه است

خورنا – شکرالله سلمان زاده ظهر امروز در دیدار با مسئولین شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار داشت: یکی از مهم ترین خدمات حوزه بهداشت و درمان خوزستان طرح تحول نظام سلامت است که توانسته در بهبود شاخص های سلامت استان موثر بوده و خدمات گسترده ای در این حوزه اجرا شده است.

وی افزود: ما برای تفویت و توسعه خدمات بهداشتی در استان نیازمند توجه به ساختار های بهداشتی و درمانی موجود هستیم و در صورت توجه به این ساختار ها می توانیم بیش از گذشته خدمات این حوزه را تقویت و توسعه دهیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات مورد نظر برای تقویت شاخص های بهداشتی جامعه توجه به بازرسی های بهداشتی بخش های مختلف شهری و روستایی استان بوده که امسال شاهد رشد این بازرسی ها در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به این که همه برای توسعه خدمات بهداشتی و تامین نیازهای شهروندان باید با جدیت وارد عمل شوند گفت: ما با کسی تعارف نداریم و بنا براین هر کس نتواند در این حوزه موثر باشد و در حیطه قانون و وظایف خود قدم بردارد باید در عرصه ای دیگر مشغول به خدمت شود.

سلمان زاده با بیان این که مشکلات تنفسی یکی از بزرگ ترین مشکل های مربوط به بخش حوزه سلامت در استان است افزود: توجه به رفع مشکلات تنفسی بیماران و سالمندان و کودکان و زنان باردار و توزیع برشورهای مرتبط با خدمات این حوزه از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان استان در شهرستان اندیمشک به مناسبت اربعین امسال و با توجه به نقش محوری این شهرستان در بخش ارتباطی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *