همزمان با سفر استاندار خوزستان ، کلنگ مجتمع سینمایی ، تجاری پاسارگاد بهبهان به زمین زده شد

خورنا- عاقبت پس از سال ها انتظار و کش و قوس های فراوان ، با حضور دکتر جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نیازی مدیر کل دفتر فنی استانداری ،کلنگ مجتمع سینمایی ، تجاری بهبهان با عنوان پاسارگاد در محل سینمایی سابق این شهرستان به زمین زده شد.

شایان ذکر است مجتمع سینمایی ، تجاری پاسارگاد توسط بخش خصوصی در محل سینمایی سابق بهبهان در سه طبقه به صورت تجاری و سینمایی ساخته خواهد شد.

شهرام محمد شفیعی مالک مجتمع ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خواستار همکاری دیگر بخش های مرتبط به منظور تسریع در روند ساخت سینما شد.

ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد با تحقیقات و مشاوره های تخصصی صورت گرفته به زودی سینمایی مدرن با بروزترین امکانات در اختیار شهروندان فرهنگ دوست بهبهانی قرار خواهد گرفت.

گفتنی یست علی رغم تشکیل کمیسیون های مربوطه و صدور مجوز های لازم همچنان مالکان سینما با مشکلات عدیده اداری دست و پنجه نرم می کنند.
مشکلاتی که به نظر می رسد هر روز زمان بهره برداری از این پروژه را به عقب می اندازد.

تنی چند از شهروندان فرهنگ دوست بهبهانی در گفتگوی کوتاهی با خورنا داشتن سینمایی مجهز و مدرن در بهبهان را حق مسلم اهالی این شهر معرفی نمودند و خواستار توجه جدی استاندار و مسئولین مربوطه به این موضوع شدند.

لازم به ذکر است در مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرماندار بهبهان ابراز امیدواری کرد که با جدید و اهتمام بخش خصوصی در آینده ی نزدیک مجتمع تجاری ، سینمایی پاسارگاد به بهره برداری برسد.

دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته بر لزوم همکاری دستگاه های مرتبط به منظور تسریع در ساخت این مجتمع تاکید نمود.

مجتمع شهر قصه بهبهان از۷۹ تعطیل و پس از مدتی توسط بخش خصوصی به منظور تجدید بنا و ساخت سینمایی مدرن در کنار یک مجتمع تجاری خریداری شد.
%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b5%db%b4%db%b1%db%b5%db%b1
%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b2%db%b0_%db%b1%db%b5%db%b4%db%b1%db%b5%db%b8