پیشکسوت فوتبال ایذه : امیدوارم در شهرآورد ایذه بازی زیبایی را شاهد باشیم r

خورنا /بیگلری- یدالله شاهپری پیشکسوت نامی و ارزنده فوتبال ایذه و آنزان در آستانه شهرآورد حساس ایذه و همچنین شرایط فوتبال ایذه به سوالات خبرنگار ما در ایذه پاسخ داد.

img-20161020-wa0003۳

خورنا: ابتدا در مورد شرایط فوتبال ایذه صحبت کنید ؟

شاهپرى :شرایط فوتبال درشهر های کوچک مثل ایذه خیلی دشوار است چون کسی از این رشته حمایت نمی کند و جوانان علاقه زیادی همراه با استعداد فراوان پژمرده می شوند.

img-20161020-wa0004

خورنا: از حال روز فوتبال ایذه صحبت کنید ؟

شاهپری: خودتان بهتر از همه حال روز فوتبال ایذه را می دانید باتوجه به اینکه فوتبال در کشور حرفه ای شده ولی فوتبالیستهای این شهرستان حتی پول کرایه تاکسی را ندارند که به ورزشگاه بروند اگر از فوتبالیستهای ایذه حمایت مالی شود در آینده بازیکنان زیادی به کشور معرفی می شوند اما اگر عکس این قضیه صورت گیرد فوتبال ایذه از این هم بدتر خواهد شد پس باید مسئولین بفکر این جوانان باشند که به راه های دیگری کشیده نشوند.

img-20161020-wa0002

img-20161020-wa0005

خورنا: ایذه از دیر باز تاکنون بازیکنان زیادی را به فوتبال استان و کشور معرفی کرده است اما با این همه پتانسیل فقط یک زمین چمن دارد در این خصوص صحبت کنید؟

شاهپرى: این موضوع را باید مسئولین استان و شهرستان و نماینده فکری دراین مورد داشته باشند که ورزشگاه دیگری ودر این شهرساخته شود واقعا این ورزشگاه جوابگو این همه فوتبالیست نمی باشد چرا درشهرستانهای خوزستان بیش از دو زمین فوتبال و یا بیشتر دارند مثل دزفول ،شوشتر ،امیدیه دلیلش این است که مسئولین این شهر بیشتر غیرورزشی هستند.

خورنا: چه توصیه ای در این خصوص خواهید داشت؟

شاهپری: من هم مثل همه ورزشکاران و پیشکسوتان و ورزش دوستان ازمسئولین محترم شهر و استان تقاضادارم که ورزش ایذه را حمایت کنند.

img-20161020-wa0005

خورنا: فردا دربی ایذه بین دو تیم محبوب ایذه برگزار خواهد شد در مورد این بازی صحبت کنید؟

شاهپرى: امیدوارم که بازی خوبی ازآب دربیاد تیم آنزان شناسنامه ایذه اما حال روزخوبی ندارداما شناخت ازتیم سپاهان ندارم.

خورنا: چه صحبتی با بازیکنان دو تیم در آستانه بازی فردا دارید ؟

شاهپرى: درتمام دنیا بازی دربی حساسه هر دو تیم بفکر فوتبال پاک وتماشاپسند باشند وهرتیمی ازموقعیت هاش بهتراستفاده کند برنده میدان شود امیدوارم که فقط حایشه نداشته باشه چون درسالهای آینده بدترخواهدشد.

img-20161020-wa0005

img-20161020-wa0006

خورنا: آینده فوتبال ایذه را چطور میبینید ؟

شاهپرى: اگرازفوتبال ایذه حمایت نشود من آینده خوبی برای فوتبال ایذه نمی بینم.

خورنا: صحبت پایانی شما در باره نتیجه شهرآورد ایذه ؟

شاهپری: امیدوارم که بازی زیبای از این دوتیم همشهری از آب دربیاد و در آخردنتیجه اش بسود آنزان که حقیر عمری دراین تیم زحمت کشیدم رقم بخورد.

گفتگویی از فیروز بیگلری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهروز سلیمانی روحت شاد خیلی زود بود همبازی وهم نسل دهه ۵۰و۶۰ فقط آه وافسوس برای من بیادگار گذاشتی 😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤