سرپرست تیم آنزان ایذه : جمعه برای بازیکنان برای پیروز شدن وارد زمین خواهند شد

خورنا / بیگلری – مهندس منصور رشیدی سرپرست تیم فوتبال آنزان نوین ایذه در رابطه بازی شهر آورد روز جمعه به سوالات فیروز بیگلری خبرنگار خورنا در ایذه پاسخ داد .

خورنا: در مورد بازی روز جمعه صحبت کنید ؟

رشیدی: همانطور که همجای ایران بازی دو تیم همشهری دربی محسوب می باشد قطعا بازی روز جمعه نیز از اهمیتی برخوردار است و به گواه کارشناسان فوتبال خوزستان گل سرسبد فوتبال خوزستان خواهد بود امیدوارم که دو تیم بتوانند یک بازی جوانمردانه و زیبا را به انجام دهند.

خورنا: از حساسیت شهر آورد حساس ایذه بگوید چه تدابیری برای این بازی در نظر گرفتید ؟

رشیدی: عرض کنم خدمت شما که تمام بازیکنان و کادر دو تیم باتجربه هستند اما بازهم شهرآورد حساسیت خواست خودش دارد مخصوصا برای خود من که فوتبالم را با سپاهان شروع کردم وچند قهرمانی با این تیم دارم و خیلی دوست دارم بتوانم در این بازی موفق باشم .

خورنا : با توجه به رتبه دو تیم در جدول پیش بینی شما از این بازی چیست ؟

رشیدی: این بازی ربطی به رتبه ندارد تیم ما کمتر از دو ماه شروع کرده ولی مطمئن باشید بازیکنان ما تمام سعی خود را خواهند کرد تا در شهرآورد جمعه موفق شوند.

خورنا : شما چندین سال در سپاهان در رده های مختلف فعالیت داشتید برای بازی روز جمعه چه احساسی خواهید داشت؟
رشیدی: چهارسال درسپاهان بودم هشت قهرمانی درشهرستان یک قهرمانی در استان و دو مسابقه کشور اعزام شدم
واقعا احساس خوبی دارم که با توجه به اینکه توسط آقای صیدالی و امیدی وارد فوتبال شدم و آقای داریوش فارسی بهم اعتماد کرد هر دو تیم را تیم خودم میدانم حتما برای تقدیر از صیدالی و امیدی به سمت این دو پیشکسوت و استاد خود خواهم رفت چرا که تو این فوتبال از مجید صیدالی خیلی چیزها یاد گرفتم دوست دارم درس پس بدم .

خورنا: در حالیکه دو روز دیگر تا شهرآورد ایذه مانده چه صحبتی با بازیکنان دو تیم خواهید داشت ؟
رشیدی: بازیکنان دو تیم با تجربه و با شخصیت هستند امیدوارم که بازی خوب و جوانمردانه خودشون به این بازی کلاس بیشتری بدهند و شاهد یک بازی خوب و البته با گل باشیم

۴۲۶۰۱۶۶۷۶_۲۳۶۲