لایروبی کانالهای روباز سطح شهر بوسیله خودروی مکنده مکانیزه وکاملا مجهز

خورنا – به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر: معاونت خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر با اعلام این خبر اظهارداشت : بنابه دستور جناب آقای مهندس کمایی شهردار محترم درآستانه فصل پاییز و شروع بارندگی و به منظور ارتقاء سلامت شهری و افزایش سلامت و رفاه شهروندان در رفع آلودگی های محیطی ، کار لایروبی کانالهای سطح شهر آغاز گردیده است .
گنجی پور افزود: با توجه به وسعت وبعضا عمق کانالهای روبازو عدم امکان لایروبی همزمان آنها، شهرداری در یک اقدام ضربتی بابکارگیری پیمانکارقوی با داشتن امکانات مجهز، کار لایروبی را آغاز نموده است.
وی با اشاره به این مطلب که کار لایروبی کانالهاتا قبل از این بصورت سنتی وبوسیله کارگر انجام می شد تاکید کرد: تاکنون این اقدام توسط کارگران خدمات شهری به صورت دستی انجام می گرفت که علاوه براینکه باعث مخدوش شدن چهره شهر و پخش شدن لجن در اطراف معابرمی شد ، کار لایروبی نیز با کندی انجام می گرفت .
معاونت خدمات شهری شهرداری بندرماهشهربا اشاره به اینکه این خودروی مکانیزه ومجهز در طول شبانه روز فعال میباشد، روزانه .۱۵سرویس کار لایروبی را انجام می دهدافزود این خودرو که به شلنگی بطول ۵۰ متر مجهز است هرسرویس ۱۰ متر مکعب لجن را از درون جداول خارج وبه راحتی لجن زیر پل ها را نیز مکش می نماید .
گنجی پورابراز امیدواری نمود با اینگونه اقدامات مستمر موجبات رضایت نسبی شهروندان را در برخورداری از شهری پاکیزه فراهم آوریم .
گفتنی است تاکنون بخش زیادی از کانالهای روباز ناحیه صنعتی بوسیله این دستگاه لایروبی گردیده است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *