مسابقات لیگ برتر کبدی استان در باغملک برگزار شد + تصاویر

خورنا – احمد محسنی پارسا/  مسابقات لیگ برتر کبدی استان در باغملک برگزار شد + تصاویر

این دوره از مسابقات لیگ برتر کبدی استان به میزبانی باغملک برگزار و در انتها تیم های دو رده ی بزرگسالان و جوانان رامهرمز در صدر ایستاد و باغملک میزبان به مقام دومی رضایت داد.

photo_2016-10-18_19-00-13

 

این دوره از مسابقات کبدی استان با حضور رئیس هیئت کبدی استان آقای عباسعلی شفیعی، دبیر هیئت کبدی آقای عبدالامیر شمخانی، مسئولین شهرستانی و استانی و چندین داور استانی و نیز حضور ۸ تیم برتر استانی که با هدف استعداد یابی و معرفی هرچه بیشتر ورزش کبدی به جوانان بود، برای اولین بار در شهرستان باغملک برگزار شد. در ادامه و طبق جدول نهایی این دوره از مسابقات تیم رامهرمز در دو رده ی جوانان و بزرگسالان خوش درخشید و در صدر ایستاد. باغملک میزبان نیز در دو رده به مقام دومی بسنده کرد. در رده ی سوم جدول نیز تیم رامهرمز در جوانان و شوشتر نیز در بزرگسالان جای گرفت.

در برزگسالان:

  • رامهرمز با ۳ بازی ۳ برد بدون باخت با ۶ امتیاز در رتبه ی اول
  • باغملک با ۳ بازی ۲ برد و یک باخت با ۴ امتیاز در رتبه ی دوم
  • شوشتر با ۳ بازی ۱ برد و دو باخت با ۲ امتیاز در رتبه ی سوم

 

در جوانان:

  • رامهرمز الف با ۶ امتیاز در رتبه ی اول
  • باغملک با ۴ امتیاز در رتبه ی دوم
  • رامهرمز با ۲ امتیاز در رتبه ی سوم

photo_2016-10-18_19-04-23

عبدالامیر شمخانی دبیر هیئت کبدی استان گفت؛ هدف اصلی این دوره از مسابقات استعدادیابی و انتخابی اعضای تیم کبدی استان است و اعلام کرد منتخب تیم های این دوره در مسابقات انتخابی تیم برتر استان که در تاریخ جمعه ۳۰ مهر ماه در خرمشهر برگزار می گردد حضور می یابند.

شمخانی افزود؛ تیم جوانان کبدی استان خوزستان در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در مسابقات قهرمانی کشوری حضور خواهند یافت و همچنین ایشان اضافه نمود که تیم های جوانان ما در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از شانس های برد است.

وی گفت؛ امید داریم که مجدداً تیم کبدی استان به اوج خود یعنی قهرمانی کشوری همچون سال های گذشته برسد و بیان داشت که ازپانزدهم آبان ماه به بعد کلاس های آسیب شناسی و استعداد یابی برای توانا کردن مربیان استانی در اهواز برگزار می گردد.

 

 

photo_2016-10-18_18-59-58

photo_2016-10-18_19-04-29

 

photo_2016-10-18_18-59-52

 

photo_2016-10-18_19-00-06

 

 

photo_2016-10-18_19-04-26

 

شفیعی رئیس هیئت کبدی از کیفیت برگزاری، زمین مناسب، استقبال جوانان و تدارکات بازی و کلیه ی دست اندرکاران ورزش باغملک، فرمانداری/ شورای شهر بخصوص مهندس زنگنه تشکر و ابراز رضایتمندی نمودند. شمخانی نیز  گفت جای تقدیر تشکر ویژه دارد از آقای مظفر علیشاهی معاونت محترم ورزش حرفه ای و قهرمانی استان که توجه خاصی به ورزش کبدی دارد و تیم های سطح استان را به نحو مطلوبی حمایت و پشتیبانی می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *