رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان

۳۱۸ هزار خانواده خوزستانی در سرشمای اینترنتی شرکت کردند

خورنا – مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن۹۵ خوزستان گفت: ۲۴ جایزه یک میلیون تومانی تاکنون به ثبت نام کنندگان خوزستانی در سرشماری اینترنتی تعلق گرفته است.

امید حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: امروز دوشنبه ۲۶ مهر ماه طی شش مرحله قرعه کشی صورت گرفته که در آنها تعداد هفت نفر از اهواز، سه نفر آبادان، سه نفر دزفول، دو نفر بندر ماهشهر، دو نفر شوش، دو نفر شوشتر و اندیکا، بهبهان، حمیدیه، شادگان و کارون هرکدام یک نفر برنده جایزه یک میلیون تومانی مرکز آمار ایران شده اند.

وی عنوان کرد: طبق آخرین آمار امروز صبح، با ثبت نام تعداد ۳۱۸ هزار خانوار در استان خوزستان میزان مشارکت سرشماری اینترنتی به ۲۲/۱۶درصد رسیده است.

حاجتی در پایان با دعوت مجدد از مردم برای مشارکت بیشتر در سرشماری اینترنتی تاکید کرد: این آمار بطور مستقیم در برنامه ریزی های مختلف استان تاثیر گذار است؛ بنابراین ورود اطلاعات صحیح و جامع ضروری است تا بتوانیم در توسعه استان خوزستان محکم قدم برداریم.

وی همچنین بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی ستادسرشماری استان خوزستان، شهرستان هویزه با ۵۸/۴۵% لالی ۵۷/۷۷، رامشیر ۳۷/۹۱، شوش ۳۳/۹۳ و خرمشهر با ۳۳/۳۰ درصد بترتیب رتبه های اول تا پنجم مشارکت در سرشماری به روش اینترنتی را در استان به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان با اشاره به مشارکت پایین استان خوزستان درروزهای ابتدایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن۹۵ افزود: آخرین مهلت سرشماری اینترنتی تا ۲۷ مهر ماه است و همچنین سرشماری حضوری از تاریخ ۲۸ مهرماه به مدت یکماه انجام خواهد شد.

وی درمورد ماموران آمارگیر در دوره دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن عنوان کرد: ماموران آمارگیر به تعدادکافی وجود دارد و اگر نیروهای ریزشی داشته باشیم از نیروهای ذخیره استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/