مدیریت سینا صنعت به دنبال این است که نام کشتی ایذه را بر بلندای تاریخ کشتی ایران ثبت کند

بیگلری / خورنا – محمد بویری سرمربی نامی و با دانش تیم کشتی سینا صنعت ایذه که انقلاب شکوهی را در کشتی ایذه انجام داده در گفتگویی با خورنا در مورد مرحله اول لیگ کشتی ایران ، شرایط این تیم در مرحله دوم و … به سوالات پاسخ داد .

images-1

خورنا : ابتدا در مورد مسابقات مرحله اول لیگ برتر کشتی فرنگی ایران که در خرم آباد برگزار شد توضیح دهید؟

بویری : مسابقات کشتی مرحله اول از نظر کیفی در سطح پایینی بود ولی از نظر کمی سطحش بالا بود در واقع بیشتر کشتی گیران خوب در دو تیم بیمه راضی و سینا صنعت قرار داشتند و تیم سینا صنعت از سازماندهی خوبی برخوردار بودتا نیم ساعت قبل از مسابقات قرار بود تیم ما و بیمه سرگروه باشند ولی یه دفعه معلوم نشد چطور همه چیز عوض شد در روز مسابقه هم حاشیه برا تیم ما درست کردند که نتوانیم با تمام کشتی گیرامون در مقابل بیمه ظاهر بشیم به فینال نرسیدیم سوم شدیم .

خورنا : برای حضور درمرحله دوم چه برنامه تدارک دیده اید ؟

بویری : برای حضور در مرحله بعد با تمام قدرت و با حمایتهای آقای مهندس احمدپور مدیرعامل سختکوش و بی ادعا سینا صنعت شرکت خواهیم کرد تا سهمیه باشگاهای جهان کسب کنیم .

خورنا : آیا کشتی گیر جدیدی اضافه خواهید کرد؟

بویری : نسبت به مرحله اول ۷۰ درصد تغییرات داشتیم و عزم خود را برای حضوری پر قدرت جزم کردیم .

خورنا : از اهدافتان برای حضور در مرحله دوم بگوید ؟

بویری : گرفتن سهمیه جام باشگاهای جهان که آذر ماه در کشور مجارستان برگزار خواهد شد از مهمترین اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی سینا صنعت ایذه می باشد که انشالله با تلاش همکارانم در کادر فنی آقایان : بابک ولی محمدی ،حمیدرضا حبیبی و جناب مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل پرتلاش و محبوب سینا صنعت و تلاش کشتی گیران تیم به این مهم برسیم .

خورنا : در مقطعی انتقاداتی به تیم سینا صنعت ایذه مبنی بر استفاده نکردن از کشتی گیران ایذه در ترکیب این تیم شده در این خصوص توضیح دهید؟

خورنا :بله بیشتر افراد انتقاد میکنند که از کشتی گیرهای ایذه ای استفاده نمی کنید اما باید بگویم که لیگ حرفه ای تمام کشتی گیراهای حاظر در لیگ دارای رنکینگ فدراسیون کشتی میباشند ما و مدیریت باشگاه بارها از کشتی گیرهای مستعد و توانمند ایذه ای خواستیم که به تیم ما بیایند ولی هر موقع به نوعی قبول نکردند .

خورنا : آیا تا قبل از شروع مسابقات اردویی برگزار خواهید کرد ؟

بویری : مجموع مدیریتی تیم دنبال این است که نام ایذه بر بلندای کشتی دنیا تکیه دهد و با توجه به حمایت های که مهندس احمدپور که از تیم مس کند قطعا جایگاه مهم و شایسته تری در خور و شان ایذه بدست خواهیم آورد و تا چند روز آینده برنامه خود را اعلام خواهیم کرد .

خورنا : در پایان چه صحبتی خواهید داشت ؟

بویری : تقدیر تشکر از تمام کسانی که با ما همکاری کردند به خصوص از خبرنگاران عزیز و بی ادعا که واقعا سنگ تمام گذاشتند و همچنین تشکر ویژه ای از مهندس علی بابا احمدپور که همه جوره حمایت می کند واقعا مدیر کاملی هست .

تهیه مصاحبه از فیروز بیگلری خبرنگار خورنا در ایذه