نمانیده مردم اندیمشک: 20 مدرسه جدید در اندیمشک ساخته می شود

حسنوند: یک هزار میلیارد ریال برای توسعه صنایع اندیمشک اختصاص یافت

خورنا – به گزارش خورنا٬ فریدون حسنوند ظهر امروز در آئین تجلیل از پیر غلامان حسینی در بیت الزهرای اندیمشک با اشاره به این که همه برای برگزاری هر چه با شکوه تر شدن آئین‌های سوگواری دهه محرم در شهرستان اندیمشک و در سال‌های آینده باید با جدیت و تلاش بیش از تر از امسال٬ وارد عمل شوند٬ اظهار داشت: هر جا حسین (ع) باشد٬ عزت و گره گشایی از مشکلات شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به این که٬ فرهنگ و شور حسینی عامل وحدت و به برادری ما در حوزه‌های مختلف است٬ افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز این فرهنگ را مورد توجه قراد داده و به دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما پرداختند که این فرهنگ با الهام از الگوی عملی و اعتقادی حضرت زینب (س) به خوبی در جامعه٬ استمرار یافته است.

نماینده مردم اندیمشک با بیان این که اندیمشک مشکل زیاد دارد و یکی از کمبودهای این شهرستان٬ حوزه اشتغال است ٬ عنوان کرد: یک روز پس از روز عاشورا٬ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و رئیس بنیاد برکت در اندیمشک حضور پیدا کرده و بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال برای عمران اندیمشک اختصاص داده‌اند که ما باید بدانیم این اعتبار٬ هدیه مقام معظم رهبری به مردم اندیمشک بوده و بودجه و اعتبار دولتی نیست.

وی با بیان این که در این سفر ٬ بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال برای احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک اختصاص یافته است٬ گفت: هم چنین در این سفر٬ احداث ۱۰ مسجد٬ ۵ خانه عالم٬ ۲ مرکز درمانی در الوار گرمسیری و کوی لور ٬ یک هزار میلیارد ریال برای صنایع اندیمشک٬ اختصاص یافته است.

حسنوند با اشاره به این که احداث ۲۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد (ره) و بهزیستی اندیمشک از دیگر مصوبات این سفر بوده است ٬بیان کرد: احداث ۲۰ مدرسه و اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال در شهرستان در حوزه اقشار نیازمند و کم بضاعت از دیگر خدمات بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه اندیمشک است.

وی افزود: هم چنین در این سفر٬ تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح کارخانه سیمان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است و با بهره برداری از آن٬ گامی بلند در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی اندیمشک برداشته می شود.