مشکلات کشتی اندیمشک گوش شنیدن می خواهد

خورنا- امروز توفیقی حاصل شد تا با حضور در باشگاه کشتی کوی شهدا،علاوه بر سعادت دیدار بزرگان و قهرمانان دردمند این دیار،مشکلات آنان را نظاره گر باشم و راوی دردهایی شوم که شنیدنش گوشی شنوا می خواهد.

مشکلات کشتی اندیمشک بسیار زیاد است اما در اینجا تنها به یک موضوع اشاره خواهم کرد،که نمونه ای از خروارها مشکل کشتی و کشتی گیران باشد.

سیامک قیطاسی مربی ارزنده ای که از سال ۱۳۸۹ تا اکنون مربی تیم های پایه ملی بوده و همواره پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده ست .

از جمله افتخارات وی کسب بیش از ۲۰ مدال قهرمانی آسیا و جهان توسط شاگردان او و انتخاب شایسته وی به عنوان مربی برتر ایران است. اما متأسفانه علیرغم همه افتخاراتش هنوز در اندیمشک ناشناخته است و افسوس که قهرمانان و زحمت کشان واقعی این شهر بعضا برای مردم غریب هستند! سیامک قیطاسی در تمام این سالها بدون هیچ چشم داشتی صادقانه برای کشتی اندیمشک زحمت کشیده است و از هیچ منبع مالی حمایت نمیشود و هنوز شغلی ندارد!

مردی که متولد ۱۳۵۹ و مجرد و بیکار است.
هر روز از ساعت ۱۶ تا حدود ۲۳ شب باعشق مشغول آموزش کشتی فرنگی به فرزندان اندیمشک است.

بیم آن داریم که عدم حمایت از این سرمایه ملی سبب آن شود که جای خالی اش را در کنار تشک کشتی شاهد باشیم و نبود ایشان و امثالش منجر به سرمایه سوزی و عدم شکوفایی استعدادهای بسیار اندیمشک به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران شود.

یادمان باشد قهرمانان و قهرمان سازان ما نیاز به حمایت دارند
هرکس عشق به کشتی اندیمشک و مسئولیتی در این شهر دارد یکبار از خود بپرسد چرا امثال سیامک قیطاسی باید دغدغه نان و معیشت داشته باشند؟

غم نان و دغدغه های فراوان مانع از این میشود که سرمایه های انسانی شهر تمامی پتانسیل و توان خود را به نمایش بگذارند.با وجود اینهمه مشکل و کم لطفی که در حق مربیان و قهرمانان شده است،افتخارات پی در پی که سبب شد نام اندیمشک در دنیا بدرخشد،جای ستایش و تقدیر بسیار دارد.دستان خالی که کیمیاگرانه قهرمان پرورش میدهند سزاوار بوسه است.

امیدواریم با عنایت مسولین شهری و استانی مشکل اشتغال سیامک قیطاسی حل شود.چراکه این کمترین کار ممکن به پاس زحمات ایشان و در راستای خدمت به کشتی اندیمشک،خوزستان و ایران است.

“مهدی قلی کیانی” عضو شورای شهراندیمشک
۲۲مهر ۱۳۹۵