رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): اندیمشک یک شهر حسینی است / خود را فرزند اندیمشک می دانم

مخبر: ۱۳ هزار میلیارد ریال برای توسعه اندیمشک اختصاص یافت / دوکوهه اندیمشک مانند جمکران مقدس است

خورنا – به گزارش خورنا٬ محمد مخبر ظهر امروز در دیدار با شهروندان اندیمشک و با بیان این که روزی نبود که به این شهر تردد نکنم و خود را فرزند اندیمشک می دانم٬ اظهار داشت: مردم اندیمشک حسینی هستند و تصور اتفاقاتی که در این شهر و در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوسته و رنج مردم این شهر در آن دوران٬ غیر ممکن است.

وی با بیان این که امام حسین (ع) در حماسه عاشورا نه یک بار بلکه هفتاد و دو مرتبه و با شهادت هر همراه خود به شهادت رسید٬ افزود: مردم اندیمشک نیز با شهادت هر فرزند خود٬ یک بار به شهادت رسیدند و برخی از مردم اندیمشک علاوه بر این در هشت سال دفاع خانه و خانواده‌های خود را از دست دادند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان این که مردم اندیمشک دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده‌اند٬ عنوان کرد: شما وقتی زندگی نامه تمام شهدای عالی قدر از جمله باکری و همت و دیگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را مرور می‌کنید به نام اندیمشک و حضور آنان در این سرزمین مواجه می‌شوید و همین مقوله بیش از گذشته نقش اندیمشک را حماسه های هشت ساله بیان می کند.

وی با بیان این که دوکوهه از جمکران مقدس‌تر می‌تواند باشد٬ گفت: محل عروج بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دوکوهه اندیمشک است و مخلصین ایران اسلامی حداقل یک بار در پادگان دوکوهه حضور یافته و در آن به اقامه نماز پرداخته و مطمئناً این پادگان٬ نگاه ویژه امام زمان را به خود اختصاص داده است.

مخبر بیان کرد: اندیمشک با جنگ تحمیلی دچار آسیب جدی شد و با تخریب زیر ساخت‌های خود با محرومیت گسترده مواجه گردید و پس از دفاع مقدس نیز٬ آن گونه که باید در این شهر خدمات عمرانی صورت نگرفت و به همین جهت٬ باید بیش از گذشته به دنبال رفع نیازهای مردم این شهر باشیم و شرایط توسعه آن را با یک نگاه ویژه٬ فراهم کنیم.

وی افزود: به همین جهت و به زودی با اختصاص ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار٬ شاهد اجرای طرح‌های گسترده عمرانی در این شهرستان و ایجاد شرایط توسعه و آبادانی آن در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.