فریدون حسنوند: ستاد فرمان امام خط مقدم فع محرومیت و علمدار اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است

نماینده اندیمشک: فرهنگ حسینی محور تحول معنوی در کشور / توسعه اندیمشک شتاب می گیرد

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک٬ فریدون حسنوند ظهر امروز در آئین دیدار شهروندان اندیمشک با رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) با بیان این که در بسیاری از طرح‌های عمرانی کشور که توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) به بهره برداری می‌رسد٬ نامی از این ستاد برده نمی‌شود٬ اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز و با توجه ویژه به توسعه خدمات در بخش‌های مختلف شهری و روستایی به خط مقدم رفع محرومیت کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که ستاد فرمان اجرایی حضرت امام علمدار اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور بوده٬ افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)٬ بیرق مبارزه با محرومیت و فقر و بیکاری را در جامعه به دست گرفته است و این ستاد٬ اولین لبیک گو به فرمان‌های مقام معظم رهبری در مسیر رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بیش از این و با حضور مسئولین بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام به خوزستان٬ طرح‌های عمرانی گسترده‌ای در این استان و در حوزه های مختلف بهداشتی و آموزشی و اقتصادی آن به بهره برداری رسید ٬عنوان کرد: جلسه اخیر و دیدار مردم اندیمشک با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به جهت قدر شناسی از زحمات آنان در زمینه رفع محرومیت استان و تقدیر از حضور آن‌ها در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شمال استان است.

وی با بیان این منشأ همه تحولات معنوی فرهنگ حسینی است و هر جا که این فرهنگ باشد عمران و شغل و برکت رونق می‌گیرد٬ گفت: حضور مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یک روز پس از آئین‌های عزاداری مردم اندیمشک در دهه محرم و حضور پر شورر مردم این شهر در سوگواری‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان٬ بیان گر همین فرهنگ حسینی و برکات آن است.

حسنوند با اشاره به تلاش‌های بنیاد برکت در اجرای طرح‌های عمرانی مختلف در اندیمشک ٬بیان کرد: به زودی و با پیگیری‌های بنیاد برکت٬ خدمات گسترده به مردم اندیمشک در بخش ساخت مدرسه و آموزش عالی و دیگر حوزه‌های عمرانی و اقتصادی ارائه و با تلاش مسئولان بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)٬ مسیر توسعه اندیمشک بیش از گذشته٬ هموار می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که در سفر امروز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اندیمشک بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در این شهرستان تعیین شد٬ افزود: این میزان اعتبار در حوزه های مختلف آموزشی و فرهنگی و عمرانی و صنعتی اندیمشک و در مدت ۳ سال به کار گرفته می شود.

به گزارش خورنا٬ در پایان این مراسم و با حضور جمعی از رزمندگان و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به جهت اجرای طرح‌های گسترده عمرانی بخش‌های محروم کشور و ایجاد زمینه توسعه در ایران اسلامی٬ تقدیر به عمل آمد.