اولین نشست صمیمانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با بازنشستگان و پیشکسوتان شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر

باقر گل فر-خورنا: روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه سالجاری ، اولین نشست صمیمانه دکتر میرزایی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان ماهشهر با حضور احمد رضا فدعمی معاون اداری مالی شبکه ، حسن زاده مسئول امور اداری شبکه ، قدرت اله کرد مسئول فوریت ها و اورژانس شبکه ، علی نوری مسئول گسترش و توسعه شبکه و جمع کثیری از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان در تالار اجتماعات زمزم برگزار شد .

در این نشست صمیمی که جهت بررسی ورسیدگی به مشکلات بازنشستگان برگزار شد ، دکتر میرزایی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت : از حضورم در این جمع بسیار خرسندم ، بنده کاربرد واژه بازنشسته را صحیح نمی دانم و عبارت (( فراغت از کار دولتی )) را زیبنده شما عزیزان در این شرایط مناسب تر می دانم که بت کوله باری از تجربه باید از توانمندی شما بعنوان مشاوران عالی در حوزه شبکه بهداشت بهره مند شویم .

میرزایی تصریح کرد : تا زمانیکه در شبکه ماهشهر هستم در خدمت شما عزیزان خواهم بود تا به مشکلات شما رسیدگی نمایم .

میرزایی اظهار داشت : لازم است یک جلسه اختصاصی با حضور رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نماینده شما برگزار شود تا انشاءالله مشکلات شما بررسی و مرتفع گردد .

همچنین در این جلسه نماینده بازنشستگان شبکه  پس از مطرح نمودن برخی از مشکلات  همکاران بازنشسته ، از حضور سرپرست شبکه در این نشست صمیمی تشکر و قدردانی نمود.

۴۱۹۶fbb9-88b1-4256-ab5f-cdaaa20032b5_20161008_004738