حضور استاندار در باشگاه فرهنگى ورزشى فولاد خوزستان

زهراشهریارى|خورنا -غلامرضا شریعتی و هیات همراه ایشان روز سه شنبه مورخ ۱۳ مهرماه ۱۳۹۵ با حضور در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از بخش های مختلف این باشگاه بازدید کردند. در جریان این بازدید که با همراهی محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و دیگر مسوولان شرکت و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفت آخرین وضعیت ساخت استادیوم سرپوشیده و مجهز فولاد خوزستان و اقدامات لازم در جهت پیشرفت پروژه و برطرف شدن برخی از موانع مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان،در ادامه این مراسم، عالی ترین مقام استان از پروژه های تکمیل شده شرکت فولاد خوزستان در محل باشگاه دیدن کرد که از جمله آن می توان به استخر مجموعه، سالن تکنیک و زمین های چمن باشگاه اشاره کرد.
دکتر غلامرضا شریعتی همچنین با حضور در محل تمرین تیم های نوجوانان و امیدهای فولاد خوزستان گفتگویی صمیمانه با اعضای این تیم ها داشت و تلاش های شرکت فولاد خوزستان در تامین امکانات موجود را قابل تقدیر دانست.image
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، علیرضا اژدری زاده در صحبت هایی ضمن عرض خوشامدگویی به استاندار و هیات همراه توضیحات لازم را در زمینه افزایش کیفی فعالیت های باشگاه فولاد خوزستان از قبیل بومی سازی تیم ها و تلاش در جهت کسب عناوینی در شان استان خوزستان مطرح کرد. استاندار خوزستان همچنین در پایان تاکید کرد که در فرصتی مناسب در جمع اعضای تیم بزرگسالان فولاد خوزستان نیز حضور خواهد یافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *