کسب نشان برنز بانوى خوزستانى در رقابت هاى سنگنوردى نوجوانان آسیا

زهراشهریارى|خورنا -سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای پنجم تا نهم مهرماه به میزبانی ایران و در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام تهران در دو بخش دختران و پسران و در سه ماده بولدرینگ، سرطناب و سرعت برگزار شد،در این مسابقات ۲۴ سنگنورد منتخب دختر و ۳۳ سنگنورد منتخب پسر از ایران در این پیکارها حاضر بودند که در بین آن‌ها پنج ورزشکار دختر و چهار سنگنورد پسر از خوزستان بودند.
پرنیا مریدالسادات، سرور انصاریان، مریم حکمتی‎منش، ملیکا راحمی‌حقیقی و هدی سعدونی در قسمت دختران و حسین شریفات، علی آرامش، موسی قیم و علی طاهری‎ویس‎شوشتری در قسمت پسران، سنگنوردان حاضر از خوزستان در این پیکارها بودند که در پایان مسابقات سرور انصاریان در بخش دختران و در رده سنی نوجوانان A موفق شد نشان برنز ماده سرعت را از آن خود کند. همچنین در این ماده، ملیکا راحمی حقیقی در رده سنی نوجوانان B در جایگاه چهارم قرار گرفت.
imageدر ماده سرطناب دختران نیز، هدی سعدونی در رده سنی نوجوانان C در مکان چهارم قرار گرفت. در ماده سرعت پسران هم، موسی قیم در رده سنی جوانان ششم شد و حسین شریفات و علی آرامش نیز در رده سنی نوجوانان A به ترتیب در رده‌های دهم و شانزدهم قرار گرفتندهمچنین علی طاهری‌ویس‌شوشتری هم در ماده بولدرینگ این رده سنی سیزدهم شد،در پایان این دوره از مسابقات سنگنوردان نوجوان و جوان کشور در رده‌های سنی مختلف و در سه ماده سرعت، ‌سرطناب و بولدرینگ موفق به کسب هشت مدال طلا، هفت مدال نقره و پنج مدال برنز شدند و در جایگاه دوم رده‌بندی مدالی پس از ژاپن ایستادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *