فرماندار شادگان: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بهینه سازی کاهش تلفات برق شهرستان شادگان

باقرگل فر-خورنا:فرماندار شادگان از اختصاص و تامین اعتبار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در راستای بهینه سازی کاهش تلفات برق این شهرستان خبر داد.

 جلسه بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان شادگان با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، فرج اللهی فرماندار شادگان، حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، غضنفری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مدیران منطقه ای استانی و شهرستانی امور برق و سایر مسئولان دستگاههای اجرایی شادگان به منظور بررسی و رفع مشکلات شبکه توزیع برق این منطقه در محل فرمانداری برگزار شد.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه ضمن اشاره به مشکلات شهرستان در حوزه برق، از تامین اعتبار مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در جهت بهینه سازی کاهش  تلفات برق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبارات به منظور توسعه شبکه برق شهرستان، برداشتن تیر برق های فرسوده، روشنایی معابر شهری و روستایی و حذف برق های غیرمجاز و ایجاد انشعابات قانونی خواهد بود.

بهروز فرج اللهی با اشاره به تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، افزود: هر واحد تولیدی و صنعتی که در شهرک صنعتی شادگان مستقر شود برق آن واحد در اسرع وقت تامین می شود.

وی با تاکید بر تأمین روشنایی تمام معابر شهری و روستایی  خاطرنشان کرد: به منظور اصلاح و بهینه سازی روشنایی و ارتقای سطح کیفی معابر، تامین روشنایی تمامی معابر و تعویض لامپ ها صورت می گیرد.

فرماندار شادگان در پایان، توسعه برق در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان و برق دار کردن مناطق فاقد شبکه برق را نیز مورد تاکید قرار داد