بازدید استاندارازروستاهای نوسازی شده درخرمشهر

خورنا –  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، غلامرضا شریعتی در حاشیه بهره‌برداری از روستاهای نوسازی شده در این شهرستان با اشاره به اینکه در این طرح‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: عمران، بهسازی روستاها و فراهم کردن یک محیط خوب در این مناطق برای گردشگری صورت گرفته است.

وی افزود: از طرف دیگر با کارهایی که بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام داده، مواجه بوده‌ایم که کار تکمیل، احداث و مقاوم‌سازی منازل روستایی را انجام داده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: تمام اقدامات صورت گرفته برنامه‌ریزی‌هایی است که روستاها ایستایی باشند و از مهاجرت ساکنان این مناطق جلوگیری شود، تا این مهاجرت به سمت شهرها منجر به حاشیه‌نشینی نشود.

شریعتی با مناسب خواندن این اقدامات تصریح کرد: ما در این زمینه از تمام کسانی که تلاش و اقدام داشته‌اند، تشکر می‌کنیم، طرح‌های دیگری نیز در مدارس بود که بنیاد برکت فعالیت‌های خوبی در سطح استان داشته است.

وی گفت: مرحله بعدی این اقدامات یک توافق‌نامه بود که بین بنیاد مسکن و استانداری خوزستان منعقد شد تا بهینه‌سازی و بهبود شرایط زندگی در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار داشته باشد.

شریعتی در پایان عنوان کرد: تمام اقدامات صورت گرفته بر این است تا روستاهای ما به مهاجرپذیری تبدیل شده و روند مهاجرت‌ها از این مناطق کم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *