قدردانی ورزشکاران خوزستانی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان

حامد حدادی، جواد حردانی و هاشمیه متقیان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها و همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی قدردانی کردند.
خورنا:حامد حدادی در حاشیه آیین تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها و همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی که روز چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: این مراسم از اقدامات خوبی بود چرا که ورزشکاران خوزستانی دور هم جمع می شوند و باعث می شود که بیشتر یکدیگر را بشناسیم.وی افزود: من نیمی از این ورزشکاران را ندیده بودم و علاقه مند بود که آن ها را ببینم و امیدوارم چنین مراسم‌های هر ساله برگزار شد. گرفتن هدیه مهم نیست و همین که به فکر ورزشکاران هستند و از آن ها تقدیر می‌کنند، کار شایسته و خوبی است.

این بسکتبالیست خوزستانی در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش و چگونگی شرایط فعلی‌اش نیز گفت: هفته قبل در بازی هایی که در تهران داشتیم کمی پایم آسیب دید و شش هفت، هفته از بازی‌ها و تمرینات دور هستم ولی سعی می‌کنم هر چه سریعتر به تمرینات برسم.

همچنین جواد حردانی دارنده چندین مدال دو و میدانی پارالمپیک نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در چهارمین حضورم در پارالمپیک، موفق به کسب مدال شوم و برای کشور و استانم افتخارآفرینی کنم.

وی افزود: من در پارالمپیک‌های قبلی صاحب سه مدال شده بودم ولی با توجه به تغییر قوانین و تغییری که در کلاس ها به وجود آمد من به سمت رشته پرتاب نیزه آمدم و خدا را شکر توانستم در ریو نیز به مدال برسم و با دست پر به ایران برگردم.

حردانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که چینن مراسمی هم برگزار و وعده‌ها نیز عملی شد. ان شاءالله که باز هم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم. چنین مراسم‌هایی در روحیه ورزشکاران صد در صد تاثیرگذار است.

در ادامه نیز هاشمیه متقیان، بانوی خوزستانی شرکت کننده در پارالمپیک، اظهار کرد: در پارالمپیک ریو اولین حضورم را تجربه کردم و به عنوان چهارمی رسیدم.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و من تقریبا ۹ ماه در این رشته فعالیت داشتم و ان شاءالله در رقابت‌های بعدی بتوانم روی سکو باشم.

این بانوی ورزشکار عنوان کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی در روحیه ورزشکاران تاثیر دارد و جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کنم.

مرجع:ایسنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *