مهندس ظاهری نماینده هفتکل مسجدسلیمان در لیست برترین ومنظم ترین نمایندگان

قادر سبحانی |خورنا-هرچند تعداد جلسات و تعداد روزهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اندازه کافی کم هست که نمایندگان نخواهند از مرخصی یا مرخصی های استعلاجی استفاده کنند، با این حال نمایندگان مجلس هم مثل هر کارمند دیگری، یک ‌ماه در هر سال، حق استفاده از مرخصی با حقوق را دارند.

به گزارش ، طبق آیین نامه داخلی مجلس، برگزاری علنی جلسات منوط به حضور دو سوم نمایندگان مجلس است؛ بنابراین، حضور نمایندگان مردم در جلسات علنی مجلس و دفاع از حقوق موکلانشان از این حیث که در جلسات مجلس تصمیماتی گرفته می‌شود که قشرهای مختلف مردم از آن متأثر خواهند شد، مورد توجه است.

مشروح گفت و گوهای صحن به دلیل حساسیت بالایی که دارد و نیز برای جلوگیری از کثرت غیبت برخی از وکلای ملت، تعداد حاضران و اسامی غایبان در هر جلسه، به صورت زنده از رادیو پخش می‌شود. این اقدام از آن جهت که ممکن است حساسیت‌ها را در مورد نحوه حضور نمایندگان در جلسات و دلایل عمده غیبت آنها بیشتر کند، دارای اهمیت خاصی است.

نکته جالب اینکه برخی نمایندگان مجلس حتی به این میزان هم قانع نیستند و گاه بدون اطلاع قبلی و  غیر موجه از حضور در جلسات مجلس امتناع می کنند، به طوری که با نگاه به آمار حضور و غیاب نمایندگان مجلس ـ که از تریبون مجلس اعلام می شود ـ می توان این موضوع را به سادگی درک کرد.
به تازگی لیست از منتظم ترین نماینده های مجلس دهم مربوط به یه ماهه اول سال جاری منتشر شده است که جناب مهندس ظاهری از نمایندگان پرتلاش استان خوزستان که دراین مدت اقدامات قابل توجه ای در حوزه و رضایتمندی مناسبی در حوزه ایجاد کرده است در این لیست قرار دارد

محمد بیرانوندی نماینده خرم آباد، حسن لطفی نماینده رزن، محمد جواد فتحی نماینده تهران، مهدی مقدسی نماینده اراک، شکور پورحسین نماینده پارس آباد، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران، علی عسگر ظاهری نماینده مسجد سلیمان، پروانه مافی نماینده تهران، علی بختیار نماینده بافق، عباس علی پوربافرانی نماینده نایین به عنوان ۱۰ نماینده منظم در جلسات علنی مجلس و کمیسیون های تخصصی در سه ماهه نخست مجلس دهم انتخاب شدند