انتقاد شدیداللحن مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از سیاست خارجی دولت روحانی!

خورنا – مدیرعامل شرکت فولاد اکسین روز گذشته در اظهاراتی سیاسی، نتایج توافق هسته ای(برجام) را به باد انتقاد گرفت. وی در حالی به انتقاد از سیاست خارجی دولت تدبیر و امید می پردازد که رئیس جمهور و مسئولان دولت، بر نتایج و ثمرات برجام بویژه در بخش اقتصادی تاکید داشته اند. عزیز قنواتی گفته است: مگر در برجام که برخی‌ها در کشور شادی کردند چه اتفاقی افتاد؟ آیا چیزی نصیبمان شد؟ به گزارش یکی از سایت های خبری خوزستان(رهیاب)، قنواتی گفته است:هر چه به دشمن بدهیم بازهم دست‌بردار ما نخواهد بود چون او با اصول این انقلاب مشکل دارد مگر در برجام که برخی‌ها در کشور شادی کردند چه اتفاقی افتاد؟ آیا چیزی نصیبمان شد؟

وی ادامه داده است: باید مراقب باشیم و با باغ سبز و سراب خوشی که دشمن نشان می‌دهد از آرمان‌های انقلاب منحرف نشویم فکر نکنیم اگر ارتباط با امریکا برقرار شود کشور گل‌ و بلبل می‌شود اصلاً این‌گونه نیست مگر کشورهایی که امروز در اشغال امریکا هستند وضعیت خوبی دارند؟
یادآور می شود فولاد اکسین یکی از بزرگترین سرکت های اقتصادی خوزستان است و سهام‌داران اصلی آن، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و شرکت لوله‌سازی اهواز هستند و این انتقادات شدیداللحن علیه برجام و سیاست خارجی دولت روحانی از سوی وی جای بسی تعجب دارد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یک فولاد اکسینی ایشون خودش از بدنه برخی آقایان پشت بلندگویی است که دارد گرد و خاک میکند ، کارنامه عملکرد جناب قنواتی و فولاد اکسین را چرا بررسی نمیکنید تا به جنایتهایی که به صنعت فولاد دراستان به بار نشسته برسیم???
  • ناشناس احتمالن به خاطر سو مدیریت در حال برکناری هست . این حرفا رو زده که بگه برکناری من سیاسی بوده!!
  • حقیقت همین آقای قنواتی یک آدم بی سواد است. با مدرک دیپلم که گروه ملی صنعتی ایران رو به خاک سیاه نشان.وقتی نماینده دادگستری بود.و دنبال منافع خودش است نه مردم و کارگران این اقا کلان ۲سال سابقه مدیر عاملی نداره تو زندگیش اون هم با رابط.....نه زابط ولایق...