مراسم زنگ آغاز سرشماری مسجدسلیمان و بازدید مهندس اقایی از ستاد سرشماری

میثاق حاجتی| خورنا:جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ با حضور مهندس آقایی سرپرست معاونت آمار سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

shoraedary-masjedsolyman-1024x609

در این جلسه علیرضا گورویی فرماندار با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس اظهار داشت امنیتی که امروز در منطقه ای که کانون بحران شده داریم مرهون ایثارگران و شهداست و خواستار برگزاری با کیفیت برنامه های دفاع مقدس گردید گورویی در بخش دیگری از سخنان  فرا رسیدن سال تحصیلی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان تبریک گفت و خواستار کمک همه به خانواده بزرگ آموزش و پرورش شد.

فرماندار  با اشاره به شروع سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ بصورت اینترنتی از ۳/۷/۹۵ لغایت ۲۴/۳/۹۵ از همه دستگاهها خواست با ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان همکاری لازم را داشته و ضمن همکاری کامل با مجریان طرح از ظرفیتها جهت افزایش درصد ثبت اینترنتی استفاده نمایند.

گورویی گفت : از آنجاییکه ۴۰% ثبت اینترنتی در کشور هدف گذاری شده و باتوجه به پتانسیل موجود مسجدسلیمان  خواستار استفاده از این ظرفیت برای ارتقاء آمار ثبت نام اینترنتی در شهرستان شد.

فرماندار با اشاره به شرکتهای موجود در منطقه از آنان خواست شرایطی را فراهم کنند تا کارکنان و خانواده هایشان بصورت اینترنتی ثبت نام کنند .

سپس آقای مهندس آقایی سرپرست معاونت آمار سازمان برنامه و بودجه باشاره به نحوه سرشماری اظهارداشت: امسال سرشماری به دو صورت انجام می شود از تاریخ ۳/۷/۹۵ لغایت ۲۴/۷/۹۵ بصورت اینترنتی و از ۲۵/۷/۹۵ لغایت ۲۵/۸/۹۵ بصورت حضوری ایشان همچنین از کلیه دستگاهها خواست باتوجه به شرایط مهیا شده و پتانسیل خوب در اجرای سرشماری مساعدت نمایند .

فرماندار در پایان جلسه ضمن تقدیر از آقای سلطانی رییس سابق کمیته امداد از آقای منصورنیا رییس جدید خواست در راستای اهداف سازمان تلاشهای بیشتری را داشته باشند. و همچنین از آقای مهندس حسین پور رییس سابق جهاد کشاورزی شهرستان تشکر و از مهندس باورصاد رییس جدید خواست درخصوص پروژه آبی کردن اراضی دیم که در حال انجام می باشد اقدام بیشتری داشته باشد و یکی از موارد ارزیابی ایشان را این مهم دانست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *