پایگاه مقاومت بسیج اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک افتتاح شد

خورنا – ظهر امروز پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک با حضور جانشین سپاه اندیمشک، مسئول بسیج ادارات، مسئولین اداری و تنی چند از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس در محل این اداره افتتاح شد.

img-20160926-wa0002

مسلم میرزاوند در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و سالروز حماسه ۶ مهر ۵۹ مردم ولایت مدار اندیمشک در جسر نادری و خنثی شدن نقشه عراق برای قطع ارتباط استان خوزستان، اظهار داشت: امروز نیاز به روحیه بسیج و بسیجی‌گری در حوزه‌های مختلف احساس می‌شود.

وی افزود: مجموعه کتابخانه‌های عمومی با تشخیص صحیح و به موقع دغدغه‌ها و آسیب‌های فرهنگی پیش روی اقشار جامعه و تبلیغ، تبیین و گفتمان سازی مباحث و مسائل روز جوانان و خانواده‌ها از جمله نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر، الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی و رشد اخلاق و فضیلت‌های اسلامی در محیط کار و بین همکاران و اعضای کتابخانه‌های عمومی گام بردارد.

احسان کریم پور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اندیمشک نیز در این مراسم با گرامی داشت حماسه دلاوران دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان، گفت: ایجاد بسیج لبیک به فرمان امام بود و آن حماسه‌ها و جان فشانی هایی که همه ملت اعم از زن و مرد و پیر و جوان انجام دادند ناشی از این روحیه بود.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک گفت: امسال در نظر داریم تا کنگره سرداران و یک‌هزار شهید شهرستان اندیمشک نسبت به سال‌های گذشته با شکوه تر برگزار گردد که در همین راستا، چاپ کتاب‌هایی در مورد زندگی نامه و خاطرات شهدای شهرستان اندیمشک در دستور کار است.

مصطفی اسکندری نیز بیان کرد: بسیج و تفکر بسیجی یک فرهنگ است و تلاش برای گسترش این فرهنگ جای کار زیادی دارد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد تا بیش از گذشته شاهد توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه و طنین پیام دفاع مقدس در بخش‌های مختلف شهری باشیم.

عضو شورای شهر اندیمشک ادامه داد: امروز فضای مجازی پهنه وسیعی برای فعالیت ایجاد کرده و کتابخانه‌های عمومی باید در این راستا نیز گام بردارند و بتوانند با هم کاری بخش‌های مختلف شهری اقشار گوناگون اجتماعی به خصوص جوانان را برای فعالیت در حوزه کتاب خوانی تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه مقاومت بسیج اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک بعد از پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کتابخانه‌های عمومی، دومین پایگاه بسیج در بین ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان خوزستان است.

در این پایگاه مقاومت بسیج، تمامی کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک عضو شده‌اند و به زودی برنامه‌های فرهنگی مختلفی در حوزه‌های انقلابی و اسلامی در این مقوله اجرا می‌شود.

سجاد حسن پوش رئیس این واحد بسیج اداری در شهرسنان اندیمشک تعیین شده است.

انتهای پیام/