دیدار رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندر ماهشهر/ عکس

خورنا – دیدار صمیمی شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بندر ماهشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس
سرگرد اسلام دوست

بسیج براساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته ورمز موفقیت آن این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج صورت گرفت . در این دیدار که شهردار ورییس شورای اسلامی شهروتنی چند از مدیران شهرداری حضورداشتند سرگرد اسلام دوست با تشکر از حضور شهردار ورییس شورای اسلامی شهر و هیئت همراه ،با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام وامام راحل عظیم الشان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ماهشهر حضور بسیجیان را در جنگ تحمیلی پر رنگ و موفق ارزیابی کرد واظهار داشت : حضور فعال بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس ، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم ها قرار داد. وی افزود : ازاین رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می شناسند. باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله ، ورهبر معظم انقلاب تکلیفی فراتر از این دارد.
سرگرد اسلام دوست افزود: بسیج براساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن ، این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است .
وی بیان داشت : زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند ، به بسیج گرایش می یابند .ایشان ایمان ، اخلاص ، ایثار وشجاعت را از ویژگی های بسیجیان دانست وتاکید کرد این عزیزان بسیجی در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده اند و درتمام مراحل برای جانفشانی گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند .
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ماهشهر با تشکر از فعالیت های گسترده شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر در طول سالهای گذشته به نقش تاثیر گذار فعالیت های فرهنگی در سطح شهر وشهرکها اشاره کرد بیان داشت: شهرداری ها یک نهاد مردمی و اجتماعی هستند ودرمباحث فرهنگی می توانند بسیار تاثیر گذار باشند به همین دلیل این نهاد مردمی را نباید صرفا به عنوان یک نهاد خدماتی مورد ارزیابی قرار دهیم.
سرگرد اسلام دوست با تشکر از اقدامات ارزشمند فرهنگی شهرداری وشورای شهر افزود: انصافا اقدامات فرهنگی شهرداری اخیرا کاملا نمایان و پیشرفت خوبی داشته است وقابل تقدیراست لکن به هرمیزان اقدام فرهنگی درشهر انجام شود بازهم کم است . ایشان بر آمادگی بسیج برای نقش آفرینی در این خصوص تاکید وبیان داشت : باید از مردم ونهادهای مختلف فرهنگی در زمینه نیز استفاده شود تا نقش خود راپررنگتر نشان دهد .
درادامه این جلسه رییس شورای اسلامی شهر و شهرداربندرماهشهر نیز هریک باتشکر از نقش برجسته بسیج در عرصه های مختلف درسطح شهر تشکر وقدر دانی نمودند و خواستار حضور بیشتر عزیزان بسیجی در فعالیت های مختلف شهری از جمله مسائل فرهنگی شدند. دراین دیدارهمچنین بر ارتباط بیشتر با ائمه معزز جمعه و قرارگاه فرهنگی شهر پیرامون مسائل فرهنگی تاکید وخواستار تشکیل جلسه هماهنگی با هیئت های مذهبی و متولیان امور فرهنگی وتبلیغاتی وامنیتی پیرامون ایجاد ایستگاهها وتکایا وهیئت ها در سطح شهر وشهرکها در آستانه محرم واتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه شدند .

۴۲۶۳۳۴۲۱۲_۲۳۱۰۶

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *