دیدار شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بافرماندهی منطقه سوم دریایی امام حسین/ تصاویر

خورنا -دیدار شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بافرماندهی منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) درهفته دفاع مقدس
سردار بادین : مسئولین شهرستان باید با همدلی وهم زبانی ووحدت ویکپارچگی ودوری از مسائل حاشیه ای خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قراردهند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر در این دیدارکه تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهروتعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند سرداربادین فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : هفته دفاع مقدس یک حماسه بزرگ و ماندگار در طول عمربابرکت جمهوری اسلامی است چرا که مردم در شرایطی که نظام نوپای انقلاب اسلامی شکل گرفته بود در برابر نظام جنایتکار بعث عراق ایستادگی نمود وحتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند .
سرداربادین افزود :ایستادگی مردم ورزمندگان دلیر اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ، و ایمان به خداوند و تبعیت ازرهبری رمز پیروزی ما درجنگ تحمیلی بود.
فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) بیان داشت : رزمندگان دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط جنگ تحمیلی درمقابل دشمن تا دندان مسلح خم به ابرو نیاوردند ومردانه ایستادگی کردند واکنون که سالها از این واقعه مهم وحماسه پایداری می گذرد، اقدامات انقلابی مسئولان را جهت رفع مشکلات آنها می طلبد . ایشان ضمن تأکید بر حفظ وحدت، اتحاد و انسجام برای خدمتگذاری به مردم گفت: مسئولین شهرستان باید با همدلی و هم زبانی و وحدت ویکپارچگی ودوری از مسائل حاشیه ای خدمت به مردم راسرلوحه کار خود قراردهند ویقینا تعامل وجدیت آنان در پیگیری وحل مشکلات و پیشرفت وتوسعه شهرستان موثر خواهد بود.
سردار بادین با تشکر از اقدامات وفعالیت های سالهای اخیر توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر افزود: باور ما براین است که اگر مسئولین شهرستان باهم باشند در کنار هم باشند باهمدلی بیشتر همه کارها انجام می شود وهیچ کاری برزمین باقی نمی ماند .
در ادامه این دیدارنیز مهندس کمایی شهرداربندرماهشهر نیز طی سخنان کوتاهی باتشکر از فرمانده منطقه سوم دریایی وهمکاران ایشان وهمچنین تجلیل از فرماندهان این منطقه در سالهای گذشته از همراهی وتشریک مساعی ارزشمند منطقه سوم دریایی در حل وفصل برخی موضوعات تقدیر وتشکر نمود.
شهرداربندرماهشهر بااشاره به تفاهم نامه بین شهرداری و منطقه سوم دریایی که به امضاء سردارفدوی فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه رسید افزود: با لطف و عنایت ایشان و همکاری منطقه سوم دریایی امام حسین(ع)در اهدای بخشی از زمینهای حاشیه مجیدیه بمنظور احداث پارک ساحلی به لطف خداوند منان کار احداث این پارک آغاز گردیده که امیدواریم تا پایان سال بخشی از آن جهت استفاده شهروندان و استقبال از میهمانان نوروزی آماده شود .
مهندس کمایی ابراز امیدواری که با احداث این پارک ساحلی و استفاده از سواحل زیبای آن مردم عزیزمان بتواند بیشتر از مواهب زیبای خدادادی استفاده کنند و این منطقه درآینده به قطب گردشگری تبدیل شود .
شهرداربندرماهشهر همچنین از منطقه سوم دریایی بخاطر استفاده شهرداری از اسکله مجیدیه بمنظور راه اندازی گشت دریایی با کشتی مسافربری تشکر وقدردانی نمود وابراز امیدواری کرد امسال نیز باهمکاری منطقه سوم وتدابیر شورای اسلامی شهربتوانیم مجددا نسبت به راه اندازی گشت دریایی درایام نوروزمبادرت نماییم .
درپایان این جلسه نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهرنیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد امام راحل و شهدای عزیز دفاع مقدس را گرامی داشت واظهار نمود :نقش بی بدلیل رزمندگان اسلام بویژه پاسداران دلاورمنطقه سوم وناوتیپ کوثر در دوران دفاع مقدس برهیچ کس پوشیده نیست و مردم ما همواره به این شیرمردان دریادل افتخار می کنند .ایشان با تشکراز فرماندهان و مسئولین منطقه سوم دریایی درحل وفصل مشکلات منطقه وهمیاری با شهرداری وشورا در رفع این مشکلات قدردانی وبرادامه این همکاری ها تاکید نمود .

۴۲۵۷۰۲۱۷۴_۱۲۶۳۲۵
۴۲۶۳۲۹۶۸۳_۲۲۱۹۶