پیام رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی

خورنا – پیام مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهردرآستانه آغاز سال تحصیلی جدید

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون ..

به نام خداوند متعال که قلم را آفرید و به آن سوگند یاد کرد. به نام پروردگاری که انسان را به زیور علم و دانش آراست و آن را اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی و هدایت به سمت سعادت و کمال قرار داد و با سلام و درود به تمامی تلاش گران عرصه علم و دانایی و همه اساتید و معلمان و دانش آموزان ودانشجویان میهن عزیز اسلامی.
بار دیگر فصل پر مهر پاییز و شمیم خوش مهر از راه می رسد و فضای نورانی این سرزمین به عطر شکوفه های آموختن و مجاهدت گسترده و عظیم در راه کسب علم و دانش و معرفت عطرآگین می شود.،اول مهر برای ما ایرانی ها حال وهوای دیگری دارد.
آغار فصل تحصیلی جدید، فصلی نو در دیباچه علم وهنر این سرزمین اسلامی ورق می خورد ، مدارس وآموزشگاهای علمی وتربیتی کشور جان تازه ای می گیرد و کودکان ، نوجوانان وجوانان این سرزمین باشور وشعف زائدالوصفی به شوق دیدار تازه با معلمان وهمکلاسی ها وکسب دانش ، رهسپار میعادگاه های علم وهنر می شوند ، کوچه ها و خیابانها رنگ وبوی دیگری پیدا می کند وشور و شوق دانش آموزان وخانواده های آنان جلوه دیگری به جامعه می بخشد ، دراین ایام مبارک وبه یمن شور واشتیاق ملت بزرگ ایران اسلامی درترسیم چشم اندازهای بلند دانش و معنویت و گام گذاشتن برای فتح قله های رفیع علم وتعلیم وتربیت از دانش آموزان عزیز انتظار می رود بااتکال به خداوند متعال و بهره گیری از آموزه های دینی برای رسیدن به بلندترین مدارج عالی علمی ومعنوی وحرکت در مسیر وصول به مراتب متعالی حیات طیبه بکوشند .
فرارسیدن بهار تعلیم وتربیت وآغاز سال تحصیلی جدید وتقارن آن با عید غدیر ،عید امامت ورهبری را به عموم دست اندرکاران امر مقدس تعلیم وتربیت بویژه فرهنگیان گرانقدر ، دلسوز وپرتلاش وبه همه ره پویان طریق علم و معنویت درشهرستان بندرماهشهرتبریک وتهنیت عرض نموده و از خداوند منان موفقیت وسرافرازی پویندگان علم ودانش رامسئلت می نماییم .
امیداست به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) ودرسایه سار رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در طول سال تحصیلی جدید درجهت تهذیب ،خودسازی وعلم آموزی تلاش مضاعف نموده ودر آینده گنجینه ای از گوهرهای کم نظیر علم ومعرفت برای پیشرفت کشور باشید درپایان برای یکایک آینده سازان میهن اسلامی، عزت وسربلندی آرزو مندیم .
غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر
نعمت الله قنواتی رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *