عملیات اجرایی سنگ کاری دور حرم مطهر امام زادگان هفت شهیدان (ع)

میثاق حاجتی| خورنا:رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و در آستانه دهه امامت و ولایت و با کمک خیرین نیکوکار سنگ کاری دور حرم مطهر امام زادگان هفت شهیدان (ع) که توسط خیرین بزرگوار تدارک دیده شده آغاز گردید. وی افزود: این کار به طول۱۲۰ متر و با ارتفاع یک متر از سطح زمین توسط خیری از خیرین نیکوکار شهرستان مسجدسلیمان و توسط اداره اوقاف و امور خیریه اجرا و آغاز گردیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه افزود: با توجه به وضعیت اعتبارات از مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و دیگر شهرهای بختیاری نیشین دعوت می‌نمایم که در امر بازسازی این امام زادگان جلیل القدر که دارای شجره نامه معتبر و از اولاد حضرت امام موسی کاظم (ع) هستند شرکت نموده و ما را در تکمیل این امامزادگان عظیم الشان که واقعاً نگین و نماد قوم همیشه سرافراز بختیاری هستند یاری نمایند تا بلکه با این اقدام خداپسندانه نیکو بتوانیم برای ذخیره سرای ابدی خود در جهان آخرت ره توشعه ای با دستان خودمان فرستاده باشیم.
 رشیدی در ادامه افزودند: با مساعدت سادات منطقه و کمک خیر نیکوکار آبادانی نیز هزینه کاشی کاری گنبد و گلدسته های این حرم مطهر تدارک دیده شده است که کار داربست بندی آن به اتمام رسیده و در چند روز آینده نیز به فضل خداوند منان این کار آغاز می شود. وی گفت: جا دارد در همین جا از حمایت ها و راهنمایی های امام جمعه دانشمند و ارزشمند شهرستان مسجدسلیمان حاج اقای امینی، پیگیری های فرماندار تلاشگر دولت تدبیر و امید جناب مهندس گورویی و خصوصاً خیرین نیکوکار و سادات منطقه و همچنین تلاش های شبانه روزی مهندس ظاهری نماینده با درایت شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم با همدلی، وحدت و مساعدت همدیگر در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است بتوانیم همه امامزادگان عظیم الشان و اماکن مذهبی و زیارتی خود را آباد نماییم تا بلکه ازاین طریق بتوانیم جایگاه و مامن امنی برای ارتباط با خدای منان داشته باشیم. وی ادامه داد: وجود این اماکن به نوعی می تواند یکی از راههای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد که این دشمن زبون درصدد است تا از طریق تهاجم فرهنگی، جوانان ما که سرمایه های این نظام و انقلاب هستند را به بیراهه بکشانند. انشاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی و رشد بیش از بیش مناطق بختیاری نشین در همه زمینه ها باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *