لجاجت عامل مشکلات مربوط به شورای شهر اندیمشک است

خورنا- مهدی قلی کیانی عضو شورای شهر اندیمسک ، در مصاحبه با خبرنگار خورنا در اهواز، شرح اتفاقات پیرامون عدم انتخاب رئیس شورای شهر اندیمشک را بیان کرد.

پیش از هرچیز در محضر مردم عزیز اندیمشک اعلام شرمساری میکنم و امیدوارم قصور بنده و همکارانم را در این خصوص مورد بخشش خویش قرار دهند.در موضوع انتخاب هیات رئیسه شورا،تمامی اعضا قصور کرده ایم.

ریاست شورا آنقدر مهم نیست که انتخابش به آخرین راهکارها و وساطت مراجع خارج از شهرستان بکشد، این مساله آبروی شهر را خدشه دار میکند و ما به عنوان نماینده مردم باید نماد خوبی ها،از خودگذشتگی ها و بلندنظری های مردم اندیمشک باشیم،نه اینکه با لجاجت مسبب مشکلاتی اینچنینی شویم.

بنده چندبار از ریاست شورا گذشتم و به خاطر مصلحت جمع از نفع و خواست شخصی عبور کردم.سال گذشته نیز اگر پافشاری میکردیم وضعیت به همین شکل بود و بنده صلاح دیدم به نفع آقای سیدسام حسینی کنار بکشم.در انتخابات کنونی نیز قصد کاندیداتوری داشتم اما بنا بر فضای موجود ترجیح دادم دوست خوبم اقای بختیاری کاندیدا شود تا دوستان و همکارانمان تساهل بیشتری در انتخاب خود به خرج دهند،اما متاسفانه کارساز نشد.

تاکنون تلاش بسیاری کرده ایم تا مساله انتخاب هیات رئیسه شورا حل شود.پیشنهاد قبلی من مبنی بر اینکه آقای اسکندری به عنوان ریش سفید جمع وکیل جمع شده و موضوع را خاتمه دهند،توسط جناب اسکندری و دوستانشان رد شد.

اکنون نیز ارجاع انتخابات ریاست شورا به استان را به صلاح شهر،مردم و شورا نمیدانم و معتقدم باید به هر نحو در همینجا موضوع را حل کنیم.

به همین دلیل از اعضای شورا و جناب آقای فرماندار تقاضا دارم جلسه شورا را در محل شورا با ریاست هیات رییسه سنی تشکیل دهند و از دوستانم میخواهم تا اختلافات را پایان دهیم و به یک توافق برسیم.

تردید نداشته باشید راهکار برای خروج از این اوضاع وجود دارد به عنوان مثال اگر از خانم رعنا میرعالی حمایت کنیم تا با این کار هم برای اولین بار ریاست شورا به بانوان سپرده شده و تابو مردسالاری در شورای شهر شکسته شود و هم اینکه شخصی به غیر از گزینه های مورد نظر دو گروه ریاست را برعهده بگیرد چه مشکلی خواهیم داشت؟؟؟

چنانکه عرض کردم ریاست شورا آنقدر پست مهمی نیست و جز مسئولیت بیشتر چیزی ندارد که بخواهیم در انتخاب آن سرسختی نشان دهیم.چندماه بیشتر از عمر شورا باقی نمانده است اگر یکی از بانوان و شخصی خارج از دو گروه موجود در شورا ریاست را بر عهده بگیرند اتفاق خوبی خواهد بود.

البته این فقط یک فرضیه و مثال است هرگونه تصمیم در این خصوص را باید با نظر دوستانم و سپس رای اکثریت شورا قطعی و عملی کنم .

اما اطمینان دارم همفکرانم در شورا حاضر خواهند شد از خواست خود برای به سامان رسیدن شورا و رضایت مردم بگذرند.

امیدوارم پیشنهاد برگزاری جلسه مورد قبول و استقبال اعضای شورا قرار بگیرد و بیش از این با کش دادن مساله اسباب زحمت مردم و مسئولین فراهم نگردد.
شورا میتواند با هیات رییسه سنی تشکیل جلسه داده و انتخابات را برگزار کند و نتیجه را به مسولین ارجاع داده تا روند پیگیریهای استان هم متوقف شود
از مردم عزیز اندیمشک نیز میخواهم خواست خود را از نمایندگانشان مطالبه نمایند و از ما بخواهند با تسامح و تساهل بستر خدمت هرچه بیشتر در شورا را فراهم سازیم.