توهین به فرهنگیان در فروشگاه فرهنگیان دزفول

متاسفانه مدتی است که توهین و بی احترامی در ادبیات مردم ما رواج پیدا کرده از دنیای مجازی گرفته تا دنیای حقیقی اما توهین به قشر زحمت کش و دلسوز معلمان آن هم در فروشگاهی که با نام آنها و برای رفاه حال آنها ایجاد شده عملی بسیار تاسف برانگیز و نابخشودنی است.

خورنا – متاسفانه مدتی است که توهین و بی احترامی در ادبیات مردم ما رواج پیدا کرده از دنیای مجازی گرفته تا دنیای حقیقی اما توهین به قشر زحمت کش و دلسوز معلمان آن هم در فروشگاهی که با نام آنها و برای رفاه حال آنها ایجاد شده عملی بسیار تاسف برانگیز و نابخشودنی است.

با خبر شدیم طی روزهای گذشته در فروشگاه فرهنگیان دزفول یکی از فروشندگان که گویا محل کار خود و جایگاه مشتریان خود را به به خوبی نشناخته و بدون رد شدن از فیلتر های مدیریتی در این مکان مشغول به کارشده در هنگام خرید یک کالا توسط یکی از معلمان زحمت کش و با سابقه این شهرستان بدترین توهین ها را به ایشان و نظام آموزشی کشور نسبت داده که حقیقت جای بسی تاسف و البته تامل است.
تاسف از این بابت که یک جوان که سن او به اندازه ی سوابق این معلم در نظام آموزشی کشور هم نیست به راحتی به خود اجازه اینچنین توهین ها و بی احترامی ها را میدهد و تامل بابت این نکته که مدیران این اداره با چه شاخص هایی اینچنین افراد را برای مدیریت این فروشگاه انتخاب کرده اند و چرا هیچگونه نظارتی بر روند کار این فروشندگان و نحوه برخورد آنها صورت نمیگیرد؟

اینکه معلمان در سراسر کشور از کمترین امکانات رفاهی بهره مند هستند بر هیچکس پوشیده نیست فرهنگیان عزیزی که بدون هیچگونه چشم داشت با تمام توان خود به ارتقا سطح فرهنگ و آموزش کشور میپردازند و سال ها درس ادب و اخلاق را به فرزندان این سرزمین می آموزند و هیچ خواسته ای جز احترام ندارند آیا باید اینچنین در فروشگاهی که به نام خودشان ایجاد شده مورد بی احترامی قرار بگیرند و هیچکس هم مدافع حقوق آنها نباشد؟

حال روی سخن ما با مدیرانی است که گویا از احوالات این فروشگاه که در چند قدمی این اداره قرار دارد کاملا بی اطلاع هستند و مدیریت فروشگاه فرهنگیان را به حال خود رها کرده اند تا متاسفانه اینچنین به جایگاه مقدس معلمان توهین شود.

از ریاست محترم آموزش و پروش شهرستان که خود از زحمت کشان عرصه تعلیم و تربیت است خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع هستیم و تقاضا مندیم قبل از انتخاب شخص و یا نهادی برای مدیریت مکان های مرتبط با فرهنگیان جایگاه والای این قشر زحمت کش را در نظر گیرند و با بررسی سوابق آنها و عبور از فیلترهای مدیریتی جایگاه معظم فرهنگیان را برای آنها شرح داده و تکریم حقوق مشتری را به آن ها آموزش دهند تا دیگر شاهد اینچنین بی اخلاقی ها نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *