فرماندار شادگان خبرداد : شهرستان شادگان آماده استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس است

باقرگل فر-خورنا:فرماندار شادگان در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد،  از آمادگی این شهرستان برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان خبر داد.
جلسه شورای اداری شهرستان شادگان به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن موسم بازگشایی مدارس  ، دهه ولایت و امامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی گفت : همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان  قانون طرح تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند.
فرماندار شادگان همچنین  از آمادگی این شهرستان برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان خبر داد و گفت : با توجه به  اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه و پیشرفت هر جامعه است انتظار می رود همه ادارات ودستگاههای اجرائی شهرستان برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان همکاری نمایند.
فرماندار شادگان با اشاره به ماه محرم بعنوان بالاترین ظرفیت برای علم و تربیت نسل جوان و تعمیق ایمان جامعه اسلامی ،گفت: جهت آمادگی برای اجرای هرچه بهتر مراسم سوگواری عزاداری های ماه محرم و صفر و همچنین را هپیمایی بزرگ روز اربعین  کلیه ادارات و دستگاهها موظفند که مشارکت فعال در این زمینه داشته باشند .
فرج اللهی  با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت فضای فیزیکی ادارات و دستگاهها و بویژه مدارس شهرستان، گفت : با توجه با متناسب وضعیت آب و هوایی کلیه ادارات و دستگاهها بویژه اداره آموزش و پرورش شهرستان نسبت به بررسی فضای فیزیکی مدارس مسائل و مشکلات خود را رفع نمایند.
فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان کرد: زنگ اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ و زنگ بازگشایی مدارس سوم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان نواخته می شود.