فعالیت مجدد صنایع راکد شهرستان شادگان

باقرگل فر-خورنا: نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در چهارمین جلسه کمسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان از فعالیت مجدد صنایع راکد شادگان خبر داد و گفت : در راستای تحقق شعار سال « اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل » صنایع راکد مستقر در شهرک صنعتی شادگان بعد از چند سال تعطیلی بدنبال رکود پیش آمده ، با همت نماینده محترم مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین آغاز شد .
معاون فرماندار شادگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تأکید بر ضرورت برخورد جدی و مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان یادآور شد مهمترین راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت از تولیدات داخلی وتقویت اقتصاد مقاومتی است .
آلبوغبیش تصریح کرد بندر شادگان ظرفیت و فرصت بسیار مهم واساسی برای پیشرفت اقتصادی شهرستان است اما متأسفانه بیش از ۹۰% کالاهای ترخیص شده از این بندر به خارج از شهرستان و استان حمل می شود و شهرستان شادگان تاکنون بخوبی از این فرصت مهم بهره لازم را نبرده است .
وی بر لزوم رعایت مفاد دستور العمل کمسیون قاچاق کالا و ارز و اجرای بموقع مصوبات این ستاد و کنترل دقیق سوخت لنجها توسط دریابانی و فراخوان کالاهای غیر مجاز و قاچاق توسط اداره صنعت ، معدن وتجارت تأکید کرد و افزود مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد تأکید رهبری است و باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.