مجمع عمومی بسیج شهرستان هفتکل با حضور تمام کارگروه‌ها برگزار شد

قادر سبحانی |خورنا- مجمع عمومی بسیج شهرستان هفتکل با حضور تمام کارگروه‌های تخصصی رده‌های اقشاری بسیج برگزار شد

مجمع بسیج شهرستان هفتکل امروز دوشنبه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار ؛ جانشین ناحیه مقاومت، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان و اعضای شوراهای اقشار و کارگروه‌های موضوعی و تخصصی مجمع بسیج شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، آقایان خلیلی امام جمعه شهرستان حسینی جانشین ناحیه ضمن عرض خیرمقدم به‌عنوان اعضای هیات رئیسه مجمع هر کدام جداگانه به جایگاه، اهمیت و نقش مجمع بسیج در شهرستان پرداختند.

سپس امام جمعه شهرستان هفتکل نیز در این مراسم، ضمن تبریک ایام دهه ولایت و اهمیت مجمع بسیج، گفت: هر مشکل و تلاطمی که در کشور به‌وجود می‌آید، نیروهای بسیجی و مردمی باید آن را برطرف سازند و این موضوع یکی از ظرفیت‌های ملت ما است.

حجت‎الاسلام خلیلی افزود: کاری که شما بسیجیان در جهت رفع معضلات و مشکلات اجتماعی در جامعه می‌کنید کسی دیگر برای این کار وقت نمی‌گذارد، باید امر به معروف و نهی از منکر زنده باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید روحیه مطالبه‌گری از مسؤولان داشته باشند، تصریح کرد: عدم مطالبه‌گری مردم باعث می‌شود که جامعه در بخش‌های مختلف کشور رشد نکند و این به ضرر خود ملت است.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: مواظب نفوذ دشمن در کشور باشید و راه‌های نفوذ را از طریق بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف مردم نهادینه کرد