تیم تیراندازى ملى حفارى اهواز در جایگاه اول رشته تپانچه بادى کشور

زهرا شهریارى|خورنا -در پایان رقابت های هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی آقایان کشور تیم ملی حفاری اهواز بر سکوی اول رشته تپانچه قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، در این لیگ تیم هایی از سمنان، ملی حفاری اهواز، زمزم شیراز، نزاجا تهران، پاس ناجا تهران، مقاومت تهران و کرمان حضور دارند. در هفته سوم و چهارم این لیگ که با شش بازی رفت و شش بازی برگشت انجام می شود، تیم ملی حفاری اهواز با کسب سکوی اول رشته تپانچه بادی و در مجموع دو رشته تپانچه و تفنگ جایگاه دوم در هفته رفت پس از تیم نزاجا تهران به خود اختصاص داد.

در ترکیب تیم ملی حفاری اهواز، در رشته تفنگ پوریا نوروزیان، محمد زایر رضایی، محمد رضا فلیوش و سید محمد مهدی مرتضوی و در رشته تپانچه وحید گلخندان، ابراهیم رحیمی، مرتضی دانا و ابراهیم ایوبی حضور داشتند.

تیم ملی حفاری توانست در هفته سوم تیم مقا‌ومت تهران را در رشته تپانچه بادی شکست دهد و همچنین در هفته چهارم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی موفق شد تیم زمزم شیراز را در هم بشکند.

شایان ذکر است که در هفته پنجم مسابقات تیراندازی لیگ برتر آقایان کشور نیز تیم ملی حفاری اهواز بازی سختی را با تیم نزاجا تهران خواهد داشت.

مربیگری تیم ملی حفاری را حسین امیرى و سپیدار بختیاری بر عهده دارند.