فرماندار شادگان خبر داد: تشکیل ۸ کمیته ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در شادگان

باقرگل فر-خورنا:فرماندار شادگان از تشکیل هشت کمیته جهت تسهیل پیشبرد اهداف ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

 جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان شادگان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور کلیه اعضا با هدف بررسی نیازمندی ها و ضروریات برگزاری مراسم اربعین حسینی و تشکیل کمیته های مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه بر ضرورت اهتمام جدی کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در راستای ارتقای کیفیت خدمات به زوار اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان باید با هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی  در شهرستان اقدام کنند.

بهروز فرج اللهی در ادامه با بیان اینکه هشت کمیته تخصصی در این شهرستان جهت تسهیل پیشبرد اهداف ستاد بزرگداشت اربعین حسینی در این شهرستان تشکیل شده است، اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت اربعین حسینی کمیته های تشکیل شده شامل کمیته فرهنگی، کمیته پشتیبانی، کمیته حمل و نقل، کمیته انتظامات، کمیته اطلاع رسانی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته محیط زیست و کمیته جذب مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه هستند.

وی به پیاده روی عظیم زوار اربعین حسینی به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در سال های اخیر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار شهرستان شادگان و شهرستان‌های همجوار همچئن سالهای گذشته با پای پیاده و چند روز قبل از اربعین راهی قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) محل برگزاری مراسم می شوند و مستلزم این است که دستگاههای متولی خدمات رسانی مطلوبتر و رضایتمندی به زوار اربعین حسینی صورت گیرد.

فرماندار شادگان در پایان، برگزاری نشست توجیهی با هیئتهای مذهبی، مسئولان مواکب و تکایا در خصوص برنامه های اجرایی آنان در دهه محرم و اربعین حسینی و همچنین ساماندهی هیئت های مذهبی شهرستان را مورد تاکید قرار داد