تقدیر رئیس شورا و شهردار بندرماهشهر از سرهنگ شمس فرمانده سابق سپاه ماهشهر

خورنا – شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر با اهدای لوح سپاس از زحمات چندساله سرهنگ پاسدار علی شمس قدردانی نمودند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر متن این لوح سپاس که درمراسم تودیع و ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ماهشهر به جناب سرهنگ علی شمس اهدا شد به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سرهنگ پاسدار علی شمس
سلام علیکم
بی تردید امروز پاسداران و بسیجیان جان بر کف با درس آموزی از حماسه حسینی و اقتدا به رهبر و مولای خویش ، ایثار، فداکاری و جانفشانی برای حفظ دستاوردها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان خواسته و آرمان اصلی خود قرار داده و چونان دژی نفوذ ناپذیر ، پاسدار حریم اسلام و انقلاب اسلامی می باشند و پرچم عزت و پیشرفت ملت را به دوش گرفته اند.
خدمات خالصانه وصادقانه جنابعالی آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است و بذل دل انگیز این خدمت ، تنومندی واقتدار شجره طیبه بسیج است .
اینک که پس از چندسال خدمات شایسته وپرثمر وارزشمند جهت انجام وظیفه در سنگر دیگری این دیارولایتمدار را ترک می نمایید برخود وظیفه می دانیم از زحمات وتلاشهای موثر شما در دوران فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بندرماهشهر و حضور فعال و خستگی ناپذیرتان در انجام ماموریت های محوله و متنوع بسیج بخصوص که توام با آگاهی و شناخت موقعیت ها و در واقع نمایانگر عشق، دلدادگی و آمادگی همه جانبه در دفاع از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) بوده است ، ابراز داریم.
امید است در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.
نعمت الله قنواتی
رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر
غلامحسین کمایی
شهرداربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *