بهسازی پایانه درون شهری ناحیه صنعتی در دستور کار شهرداری بندرماهشهر قرار میگیرد

خورنا – مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی مشترک شهرهای بندرماهشهر _ بندرامام از ضرورت برنامه‌ریزی در زمینه ارائه خدمات مناسب در بخش حمل و نقل عمومی گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر: حسین صفری  برنامه ریزی در زمینه ارائه خدمات مناسب در بخش حمل و نقل عمومی را ضروری عنوان و تاکید کرد: توسعه شبکه حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و زمان سفر، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی با بیان این که حمل و نقل عمومی شهر بندرماهشهر علاوه برتاکسی رانی بیشتر توسط سازمان اتوبوس‌رانی انجام می شود گفت: گسترش شبکه اتوبوس رانی، دسترسی مناسب به خدمات سازمان، زمان بندی مناسب در سرویس دهی، تهیه ناوگان مورد نیاز و مناسب جهت سرویس دهی شهروندان، کرایه مناسب و ایجاد و توسعه پایانه های مسافربری درون شهری می تواند در ارتقای فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل موثر باشد.

صفری از احداث وراه اندازی پایانه درون شهری بندرماهشهر توسط شهرداری وشورای اسلامی شهر تشکرو قدردانی نمود و با اعلام رضایتمندی شهروندان و رانندگان حمل ونقل عمومی از این مجموعه زیبا ، ابراز امیدواری کرد پایانه درون شهری ناحیه صنعتی نیز در آینده در دستور کار شهرداری قرارگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهندس طاهری با چه معماری و استاندار فضاهای شهری ؟
  • مهندس طاهری ماهشهر در دوره قاجار قطار داشته است چرا الان از حمل و نقل درون شهری استفاده نمی فرمائید؟ ؟