پیام تبریک مشترک رییس شورا و شهردار بندرماهشهر بمناسبت دهه ولایت و امامت

خورنا –پیام تبریک مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت دهه ولایت وامامت عید قربان وعید غدیر

بسم الله الرحمن الرحیم

” لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمدو النعمه لک والملک، لا شریک لک لبیک”

عید قربان یاد آور روز رهایی  از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی  ودل سپردن به رضایت محبوب است .عید قـربان پاک‏ترین عیدهاست، عید سرسپردگی و بندگی است، عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید نزدیک شدن دل‏هایی است که به قرب الهی رسیده‏ اند. و چه زیبا خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قـربان و راه کمال و سعادت را در سایه سارعشق به ولایت قرارداد و چه زیباتر “غــــــدیر”  را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرارداده است.

عیـد غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله   « من کنت مولاه فهذا علی مولاه» تجلی می‏ یابد.

غدیر، عید عدالت ورهبری است ،عید انسانیت وکمال طلبی است و دریایی از باور وبصیرت درکویر حیرت وهامون ضلالت است تا کام جان ها از آن سیراب شود.

امسال عید قربان وغدیر را درحالی گرامی می داریم که دولت جنایتکار و خبیث آل سعود از حضور حجاج بااخلاص ایران اسلامی ،یمن وسوریه جهت انجام مناسک حج جلوگیری نمود ،شجره ملعونه آل سعود سال گذشته نیز در این ایام هزاران نفر را بالباس احرام ، درزیر آفتاب سوزان وبالب تشنه مظلومانه به شهادت رساندند واندکی بیش از آن درمسجدالحرام ، جمعی دیگر را درحال عبادت وطواف ونماز به خاک وخون کشاندند واین لکه ننگی است که هیچگاه از دامان آل سعود خائن پاک نخواهد شد و خانواده معظم شهدای این حادثه تلخ وناگوار روزی انتقام عزیزانشان را از جنایتکاران بی شرم آل سعود خواهند گرفت  .

دراینجا فرصت را مغتنم شمرده باگرامیداشت یاد وخاطره مهاجرین الی الله ،شهدای مظلوم منا ،  اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) ونایب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) ، شیعیان جهان ، ملت بابصیرت ایران ومردم مومن وولایت مدار بندرماهشهر تبریک وتهنیت عرض نموده ،توفیقات روز افزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت می‏نمائیم.

غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر

نعمت الله قنواتی رئیس شورای اسلامی شهربندرماهشهر