تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه کشاورزی آبادان جهت تامین حصار توری و سیم خاردار

خورنا – در راستای حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفت: تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه کشاورزی آبادان جهت تامین حصار توری و سیم خاردار

رئیس هیئت مدیره شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان با بیان اینکه حفاظت و نگهداری از واحدهای کشاورزی و شیلاتی همواره یکی از دغدغه های مهم تولید کنندگان به شمار میرود گفت: این محافظت شامل جلوگیری از ورود احشام و حیوانات وحشی به مزرعه و پیشگیری از سرقت محصول می‌باشد
که جهت تحقق این امر تولید کننده باید حصار توری و سیم خاردار در اطراف مزرعه خود داشته باشد. لیکن به جهت بالا بودن هزینه عده زیادی از بهره برداران توانایی مالی تامین حصار را ندارند.
ناجی شهیب زاده ادامه داد: در راستای حمایت از تولید داخلی و گام در مسیر اقتصاد مقاومتی و همچنین کمک به بهره برداران بخش کشاورزی در زمینه تامین حصار، تفاهم نامه ای با یکی از شرکت های تولید کننده داخلی مستقر در آبادان بسته شد که فروش و نصب حصار توسط این شرکت برای معرفی شدگان از طرف صندوق ۲۵ درصد زیر قیمت بازار انجام گردد.
شهیب زاده گفت: مرجع تعیین قیمت روز محصولات اتحادیه اهن فروشان شهرستان آبادان می باشد.
همچنین نظارت بر عقد قراردادهای موضوع تفاهم نامه و عملیات اجرایی و حسن انجام تعهدات موضوع قرار داد بر عهده صندوق حمایت ا توسعه بخش کشاورزی شهرستان ابادان میباشد.
شایان ذکر است وجود حیوانات وحشی اعم از گراز از جمله معضلات موجود در بخش کشاورزی شهرستان میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *